03 Ekim 2012

Vanilya Club Ekim kutusu

   Son Vanilya Club kutuma dün kavuştum :) Az ve öz ürün koymuşlar . Önce kutumuza bir göz atalım :


İçindekiler listesi ve orjinal boy fiyatları :


Alessandro'dan 2 tane oje var . Kutuda olan mıknatıslı oje :) Taupe tonunda olan bana hiiç uymayan bir renk olduğu için anneme verdim . Gerçi sonradan o da beğenmedi gibi oldu rengi . Neyse artık .. Buarada ojelerin rengi fotoda aynı gibi dursa da,aynı değil :) Mıknatıslı olan daha yana döner değişik bir renk . Öbürüyse bildiğiniz taupe(ya da köstebek) rengi . Mıknatıslı ojenin rengi fena gelmedi bana . Özellikle mıknatıs düzeneğinin tasarımını çok beğendim . Ayrıca fotosunu çekmemişim onun ama çok kullanışlı ve akıllıca birşey olmuş . L'Occitane el kremlerini zaten daha önceki VC kutularından çıktığında bayılarak kullandım,bitirdim . Bunu da bitireceğim mutlaka :) Betty Boop asetonlu pedler ise seyahatler için gayet kullanışlı bence . Bir de Kenzo Madly adlı parfüm testerı var. Onu da anneme verdim. Kokusu fena olmasa da ,bana ağır geldiği için kullanamayacağım .




Son olarak ... Siz de ayda 35 tl.ye ünlü markaların deneme-tam boy ürünleri evinize gelsin isterseniz buradan Vanilya Club'a üye olabilirsiniz ;)






4 yorum:

undenied dedi ki...

Ürünler baya az olmuş bu ay..

Junkhead dedi ki...

undenied, evet bana da öyle geldi. Ama işte 2 oje tam boy,ondan herhalde böyle olmuş :)

dofa dofa dedi ki...

bir ayarı tutturamadılar bu kutularda yahu :) 2 ojeye ne gerek var. :D
ama loccitane güzelmiş benim de denemek istediğim bir krem :D

Junkhead dedi ki...

dofacım, di mi yaa hahaa :D 2 ojeye sevindim aslında ilk görünce ama sonra rengi inceleyip beğenmeyince geriye kaldı 1 oje :)

Yorum Gönder