03 Ekim 2012

Orly - Royal Velvet


   Bu ojeyi son onlineeczanem alışverişimde bayılarak sipariş vermiştim :) Oje gerçekten de harika ötesi bir renk ! Sanki benim için yaratılmış . Mavi-mor karışımı bir tonda kendisi . Duo chrome denmiş çoğu yabancı blogta ,sanırım öyle evet . En başta 2 kat sürmüştüm,ama sonra içime sinmedi bazı tırnaklarımı tamamen kapanmadı gibime geldi ve 3. katı da sürmüş bulundum . 2 kalın kat sürmek gayet yeterli olur ama ;) Bu benim 2. Orly ojem oluyor . İlkini firma hediye olarak göndermişti. Monroe's red adlı oje idi o ama tabi benim çok sık kullandığım bir ton olmadığından onu sadece post yapmak için sürmüştüm . Orly ojelerin yapısı,benim hayatım boyunca gördüğüm en güzel yapıya sahip . Acayip kolay sürülüyor,yağ gibi kayıyor fırça tırnakta ;) Koyu bir kıvamı yok,çok hafif yapıda ama şeffaf da değil . Kısacası diyeceğim de hiç de kısa kesmedim yazıyı ,neyse ... Ojeye bayıldım,öldüm,bittim <3 Daha çok kereler benle olacak bu yavrucak :)) Fotolar flaşlı ... Buarada yarından salı gününe kadar seyahatte olacağım . Laptopu yanıma almıyorum bu sefer. Özleyin beni a dostlar :P














9 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Tattlııım bunun üstünde şu galaksi manikürü yapıyorlar yaa bence şahane olur yaa sana da çok yakışırr:) ayrıca yüzükleriniii yirim her zamanki gibilerr <3

Junkhead dedi ki...

Evet canım galaksi manikürü süper olur buna cidden ama işte ben üşengeçlikten yanaşmam onu yapmaya :D Sağol mucksss ! :-*

Artemis-Tanrica dedi ki...

Bu tonlar sana çok yakışıyor .)

Junkhead dedi ki...

Artemis, çok teşekküür :) Ben de sevdiğim için yakışıyordur belki :P

makeupwithstyle dedi ki...

Canımmmm çok güzel olmuş, bayıldım <3 çok yakışmış sana, orly ojeler gerçekten çok güzeller <3

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlış :-* Ben de bayıldım valla ! Orly gerçekten de çok iyi yapı olarak :)

pia mia dedi ki...

renge bayıldım harika olmuş
bloguma da beklerim
hepsisatista.blogspot.com

kontes dedi ki...

ödüllendirdim seniiiiiiiiiiiiiiii <3 :)

http://kontesce.blogspot.com/2012/10/odulum-var-benim-p.html

Junkhead dedi ki...

pia mia, teşekkürler ben de bayıldım ! Senin bloga da geleceğiim ;)

kontes,teşekkürler canııım ! Bakıyorum hemen ;)

Yorum Gönder