31 Ekim 2012

MUA Undressed far paletim


  Bayramdan önce Pellini 'nin sayfasına bakınırken gözüme MUA far paletleri takıldı :) Daha önce de görüyordum ama çok farım var,almaya gerek yok diye hiç yanaşmıyordum. Ama Undressed paletin gugıl swatchlarına baktıktan ve paletlerin herkes tarafından çoook beğenildiğini öğrendikten sonra almaya karar verdim . Sevgili Pelin'den ilk kez alışveriş yaptım ve gayet memnun kaldım . Paleti bayram öncesi aldım ve tatilden sonraki ilk iş günü (salı) kargoya verilmişti ve bugün sabah da elime ulaştı . Renkler bir harika gerçekten,yapılarını da beğendim elimle baktığım kadarıyla ... :) Palette sadece 2 renk var kullanamayacağım . Onlar da üst sıradan en sağdaki ile alt sıradan en soldaki . Kendime altın ve bronz tonu farları hiiiç yakıştırmam,nefret ederim . Ama diğer renkleri severek kullanacağıma eminim ;) Bir de sanırım Heaven and Earth adlı bir palet vardı çok beğendiğim . Bununla o arasında kalmıştım aslında ama bu palette 2 tane de koyu ton olduğundan daha kullanışlı geldi . Diğeri daha bir doğal tonlardan oluşuyor. Birkaç kullanımdan sonra,daha detaylı bir şekilde,swatchlarla beraber palet için ayrı bir post yapacağım tabi ki .. (ne uzun cümle oldu pofff :) Şimdi bir ön gösterim olarak bakalım ..










8 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

Naked'in dupe'ı olarak bile gösteriliyor bazı yerlerde bebeğim pigmentasyon açısından:)

Bak sen şimdi üstteki tonlardan bi göz bide kırmızımsı bordomsu ruj makyajı yap cuk diye oturacak:))

Güzel günlerde kullan tabiki de kuzuum:) <3

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum ;) Evet Naked'in dupe u demiş çoğu yabancı blog zaten,farkettim :D Naked'e para vermezdim açıkçası,bu iyi oldu hahaa :) Aynen senin dediğini düşündüm ben de,üst sıradakilerden göz makyajı ve kırmızı ruj eveeet ... Deneyeceğim bir ara ..

özge dedi ki...

adaşımmm renkler süper güzel günlerde kullan..

Junkhead dedi ki...

Sağol adaşım ;) Renklere bayıldım ayneeen .

svieri doroga dedi ki...

Çok doğal ve kullanılabilecek renkler ben de en alttan en sağdakini kullanmam ama diğerleri bana göre, çook beğendim =)

Junkhead dedi ki...

svieri doroga,sağol canım ;) Evet çok kullanışlı tonlar gerçekten de ..

Tannesi Çaldığımı Baştan Çalamam dedi ki...

Guzelmis gercekten, gule gule kullan. Bir makyaj yapip bizimle de paylassan harika olur. :)

Junkhead dedi ki...

Tannesi, teşekkürleer ;) En yakın zamanda paletle bir makyaj yapıp paylaşacağım .

Yorum Gönder