27 Ekim 2012

Minik, miniciiik Watsons alışverişim :)


   Bugün Ege Park'a gittim biraz dolanmaya ... Önce Watsons'a girdim ve I love ... duş jellerinin geldiğini gördüm,ki daha önce duş jeli hariç diğer ürünler vardı ordaki şubede . Tabi hemen Coconut&Cream duş jelini kaptım ! Bunun el kremini almıştım ve her gece ayıla bayıla sürüyorum . Kokusuna aşığım <3 Biter biter alırım kesinlikle ! Duş jeli de boyutuna göre gayet uygun fiyatta . 500 ml. ve 10 tl. ;) Açtım açtım kokladım hehee :D Bir de hatırlayanlar olabilir,benim meşhuur bir Nivea rujum vardı . Hayatımın ruju diyordum hep . Bitti o rujum ama Nivea makyaj ürünleri satılmayacağı için bir daha kullanamayacağım diye üzülüyordum . O renge benzer arayışlara da girmiştim ama başarısızlıkla sonuçlanmıştı hep :/ Ruju da atmamıştım dibinde azıcık daha var diye .. Neyse işte,bugün onu da yanıma aldım ,benzeri var mı görevlilere sorarım Watsons'ta diye . Kız baya bir baktı baktı ve aranan kan bulundu Loreal Caresse'den hem de çok sevdiğim bir seriden ! :))) Hakkaten de Nivea'ya en benzer ton buydu ve ben bunu nasıl daha önce farketmemişim ,şaşırdım . Caresse serisinden Sweet berry olanı severek kullanıyorum . Yapılarına bayılıyorum bu rujların . Bu seriden olmasına da çok sevindim . Benzerliklerini de görün diye yanyana swatchladım bebekleri . Dudağımda duruşuna aşık oldum resmen,neyseee fazla sevindirik olmuşum 1 ruj için ama napayım hayatımın nude rujlarından birini daha bulmuşum ,ben sevinmeyeyim de kimler sevinsin kiii beyaz tenliler çok iyi biliir . Bizim için ideal dudakla bütünleşen nude ruju bulmak baya zordur. Ya çok pembemsi olur,ya kahvemsi,ya turuncumsu ... Tamam burada kesiyorum ve fotolara geçiyorum :)





Sağdaki Loreal Caresse - Seductive beige ,soldaki Nivea - Caramel ..







9 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

İyi günlerde kullan canım :)

gorgeousofmyworld.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

çağla, teşekkürleer ;)

undenied dedi ki...

I Love zaten fenomen:)
Rujun rengi de tam istediğim gibi.
Güle güle kullan Özgecim.

Junkhead dedi ki...

undenied,sağol canım ;) Evet ben i love ların bu kokusunun hastası oldum valla :D Ruja bakmanı öneririm,süper bir nude !

kozmetikperisi dedi ki...

Güle güle kullan cnm:)

özge dedi ki...

güzel günlerde kullan adaşım. ruj çoookkkkk yakışmış ben lorealin bu serisini hiç sevmedim ama madem seviyorsun sen renk mükemmel:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekküüür :) Niye sevemedin yahuu,bence çok güzeller yapı olsun,kalıcılık ,kokuları olsun .. :))

Selen dedi ki...

yapıları dudaktan kayışları kaymak gibi rujlar :)) bayıldım bu rengede gidip bakayım

Junkhead dedi ki...

Selen,evet ben de çok sevdim bu seriyi :)) Nude tonlardan hoşlanıyorsan mutlaka bakmalısın !

Yorum Gönder