29 Ekim 2012

Golden Lady kokulu oje - Chocolate(29)


   Golden Lady kokulu oje serisini bir parfümeride görüp 3 rengini almıştım. Bu da onlardan biri .. Işıltılı siyah bir oje ,tabi ki çok sevdim :)) Kokusu çikolatalı browni gibi ama ertesi günün akşamına baya azalmıştı koku . İlk sürdüğümde çok güzeldi yalnız :) Kıvamı gayet iyi ,2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı ...

   (Ne biçim bulaştırmışım yahu,ojeleri gece 12den sonra sürmenin dezavantajı işte .. Kusura bakmayın :/ )

   Ayrıca artık içimde kalmasın diye yazmak istiyorum ! "Her önüne gelen siyah oje sürmesin kampanyası" başlatmak istiyorum a dostlar ... Şöyle en az 10 senedir siyah oje kullanan ve sırf moda oldu,herkes sürüyor diye sürmeyen siyah ojeye gönülden bağlı insanlar harici kimse sürmesin istiyorum tamam mı ? :D Bana hak verenler kesin vardır,hak vermeyenlere de yorum yapmayayım yoksa susmam ;) Anlayan anlamıştır zaten benim ne demek istediğimi ... :)











12 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

bencede herkes siyah oje sürmesin kuzum:))

ayrıca çok güzelmiş bu oje buraya gelmedi daha bu seri 1 yıla gelir artık, güle güle kullan dadlum:)

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum ;) Kampanya başlatacağım yakında valla :P Başka birkaç şey için de geçerli bu durum .

özge dedi ki...

yüzüğüne bittim şekerim,çok yakışmış siyah ojeye ya bu markaya hiç rastlamıyorum ben :(

Junkhead dedi ki...

Özgecim teşekküür ;) Her yerde olmayabiliyor bazı markalar ya evet .. Yüzüğümü ben de seviyoruum :D

alice dedi ki...

çikolata kokusunu kahverengi gibi oje için pek hoş olmayan bi renkle birleştirmedikleri için mutlu oldum! :) alınır bence buuu :)

Junkhead dedi ki...

alice,her koku için birkaç renk yapmışlar zaten ;) Ben özellikle hem koku hem renk olarak hoşuma gidenleri seçtim,öyle yapmaları iyi olmuş :)

Coco Bolinho dedi ki...

merhaba blogunu çok beğendim,
birbirimizi takip etmeye ne dersin?
29 ekim mutluluğu için:
http://styleglaze.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

Coco Bolinho, çok teşekkürleer ;)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok yakışmış sana, çikolatalı brownie mmmm :) Bu arada geçmiş bayram(lar)ını kutlarım canım :*

Junkhead dedi ki...

Canım benim sağol ;) Senin bayramlarını da kutlarıım ,muckss :-*

msblueblack dedi ki...

kesinlikle siyah oje konusundaki fikrim aynı...aynı şeyi bu seneki zımba modası için de düşünüyorum moda oldu dediler herkes yapmaya başladı normalde tarzı olanlar patlamış oldu böylelikle. inan süresim gelmiyor sırf moda oldu diye gıcıklığına. en sinir olduğum şey.... moda oldu çuval, hadi giyelim deseler herkes giyecek yaa :D

Junkhead dedi ki...

Yorum bombardımanına tutuldum :P Aynen canım ya deli oluyorum bu moda oldu hadi herkes giyinsin,kuşansın olayına :/ Siyah oje,zımbalar,kurukafalar,..Tarzı olmayan ne kadar insan var hepsi kurukafaya bir bulaştı yani,moda sağolsun . Kardeşim kurukafa bu ya kurukafa,bir durup düşündüler mi acaba :D Hello Kitty değil kurukafa :)))

Yorum Gönder