16 Ekim 2012

Essence - Date in the moonlight (126)


  Son aldığım Essence bebeklerinden birini sürdüm bugün ;) Şişede süper görünüyordu . Tırnaklarımda da beğendim tabi ki ! Koyu renk oje olsun taştan olsun diyenlerdenim . Çok koyu bir lacivert veya gece mavisi bu oje . İçinde belli belirsiz miniciiik mavi ışıltılar var . Essence ojelerin düz fırçalarına bayılıyorum . Ojeyi çok daha kolay sürüyorum bu fırçaları sayesinde . Kenarlara bulaştırma riskim baya azalıyor :) 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı .

Not : Nasıl becermişim bilmiyorum ama kenarlara bulaştırmışım :/ Kusura bakmayın,siz renge odaklanın arkadaşlar :)










6 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Harika :)

gorgeousofmyworld.blogspot.com

makeupwithstyle dedi ki...

Çok güzelmiş canım bayıldım rengine, ojenin adı da ayrı bir güzel yani :) Tek kötü yanı şişesi dermişim :P

Junkhead dedi ki...

çağla, evet süper gerçekten ;)

makeupwithstyle,canım güldürdün yine hahaa :P Sen sırf şişeleri yüzünden almazsın bu ojelerden şimdi amanııın :)) Evet ya ismi de rengi de harika,bayıldım been <3

★nasli_ dedi ki...

Ay eve gidince bundan surucem cok cici sahideeen , we love Essenceee *.*

Sibel. dedi ki...

Bu ojeyi gördüm de, 'aammaan, siyah desen değil, gri desen hiç değil' diyerek almadım. Ojede karakteri, tutarlılığı napacaksam. :p Siyah ojenin çok sert durduğunu düşündüğümden bu güzel bir alternatif olabilir. Bizim kızlar bitirmezse alayım. :) Rossmann'da satıldığını da bu blogtan öğrendim. Teşekkür ederim. <3

Çok açık renkleri ben de sevmiyorum oje de ya. Pek bir 'barbie girl' havası veriyor bana. Ancak Essence'in 'Grey-t To Be Here' diye bir ojesi var, parlak-açık gri. Çok hoşuma gitti.

Junkhead dedi ki...

Nazlıcancan,evet süper reeenk !! ;)

Sibel,teşekkürler :) Artık alırsın bunu da o zaman hehehh.. Ben çok sevdim bu ojeyi ;)

Yorum Gönder