12 Ekim 2012

Essence Colour&Go - Gorgeous Bling Bling (116)


  Dün aldığım Essence ojelerden birini sürmek istedim bugün :) Normalde bende görmeye alışkın olmadığınız renklerden biri evet ... Ama sanırım ben bu ojeyi sevdim :D Ton olarak kiremit rengine de benzediği için belki hmmm ... Kiremit rengini severim çünkü . İçinde de minik altın ışıltılar ya da flakeyler(?!) var . Değişik bir oje bence ,almaya değer ;) Şişelerin değiştiğini görüyorsunuz . Ben Rossmann Essence standından aldım bu ojeyi. Gratis standlarında eski şişelerle satılıyor hala sanırım ,emin değilim . Şişe çok şirin bence ama tek bir kötü yanı var . O da , ojeye ulaşmak için fırçayı baya bir şişeye daldırmak gerekiyor . Çünkü şişenin uç kısmı biraz uzun yapılmış . Fırça biraz zor ulaşıyor ojeye . Ama onu sorun ettim diyemem tabi :) Essence ojeleri çoook seviyorum <3 Uygun fiyata süper ojeler,daha ne olsun ! Kuruma hızı da süper. Ojeleri sürdüm ve bu postun yazısını yazdım. Yazım bittikten sonra ojeler kurumuştu :) 2 kat sürdüm . İlk 4 foto flaşlı,geri kalanı flaşsız çekim .

















5 yorum:

Poliship dedi ki...

canım hangi rossmeen dan aldın?

audrey dedi ki...

güzel renkmiş ve evet henüz gratislerde yok sanırım bu şişeler.. geçen gün baktığımda yoktu en azından..

Junkhead dedi ki...

Poliship, İzmir Karşıyaka'daki Rossmann'dan canım ;)

audrey, Rossmannlara yenilenen şişelerle gelmiş demek ki ..

çağla deniz dönmez dedi ki...

Bu renklerı pek sevmıyorum ben yaa. Koyu kırmızılar daha benlik.


gorgeousofmyworld.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

çağla,ben de kırmızı dersek koyu kırmızı ve bordoları kullanırım ama bu kırmızı değil zaten :) Koyu turuncu,kiremit rengi gibi hoş değişik bir ton .

Yorum Gönder