22 Ekim 2012

Essence - Chic reloaded(122)


   Bir başka Essence ojeyle buradayım :) Blogumun yarısı oje blogu gibi oldu biliyorum ama napayım . Senelerin ojecisiyim ,ee bir de ilk kez sürdüğüm ojeleri tanıtmayı seviyorum :D Bundan kaçışınız yok yaniii hehehh .. Bu ojeyi alırken, ilk bakışta Where is the party ? rengine çok benzetmiştim ama aslında pek de alakası yokmuş gördüğünüz gibi . Ben bunu daha çok sevdim valla . Diğerini ise seveceğimi sanıp,sürdükten sonra fazla ısınanamıştım . Bunda da 2-3 renk geçişi var .. Koyu yeşil,mor,lacivert gibi ;) Ama şuan akşam vakti bakınca sırf koyu yeşil göründü gözüme yahu,neyse :)) (fotolarda da öyle çıkmış:() İlginç ve alınmaya değer bir renk bence . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı .












7 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Evet kuzum yeşilimsi çıkmış ama çok da güzelmiş yahu! Çok yakışmış sana :*

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Ama niye böyle yeşil göründü anlamadım yaaa,ben karışık renklerde görünecek diye meraklanmıştım oysa hıhh :D :(

audrey dedi ki...

bana da mağazada tamamen gri gibi göründü o nedenle almadım.. ama renk geçişi varsa iyiymiş..

svieri doroga dedi ki...

çok beğendim yüzükle pek de hoş olmuş =)

Junkhead dedi ki...

audrey,evet renk geçişi var da ben fotolarda gösteremedim . Belki flaşsız foto da çeker eklerim :)

svieri doroga,sağol canım ;) Yüzük en sevdiğim kendi tasarımım olan yüzüklerden :D

*ssdesignbutik dedi ki...

özlemişimmmmmmmmmmmmm :)

ojeler her zaman ki gibi yakıyor kuzum çok tatlı duruyor

Audrey dedi ki...

Yazıda ne dediysen aynıları benim için de geçerli. (: Güzel günlerde kullan. ^^

Yorum Gönder