18 Ekim 2012

Dünkü makyajım

   Uzun zamandır makyaj postu yapmamıştım . Dün öyle aklıma esti,hadi çekeyim bari dedim :) Ten makyajı yapmamaya devam ediyorum . Normal cildim daha doğal,hoş gözüküyor sanırım gözüme napayım :D Kılcal damarları saymazsak öyle kötü bir cildim olduğunu düşünmüyorum. Pudra sürünce bile bazen cildimde kalıntı varmış gibi geliyor,rahatsız olabiliyorum . Neyse işte,yine göz makyajına odaklandım fotolarda o yüzden . Avon glimmerstick diamonds Black ice göz kalemini aldığımdan beri eyeliner olarak göz kapağıma çekmeye başladım . Çoook memnunum,uzun süre bulaşmadan durabiliyor üstünü far-pudrayla sabitlersem biraz da ;)







10 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Hangi rimel var canım burda ?

gorgeousofmyworld.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

çağla, Maybelline define-a-lash pembe ambalajlı olan ;) Yıllardır vazgeçemediğim tek rimelim hehehh :D

viva dedi ki...

Bencede cok güzel duruyor makyajin, teninde gayet güzel masallah : )

Junkhead dedi ki...

viva, çook teşekkürler canım :))

özge dedi ki...

güzel sürmüşsün tatlım eyelıner'ı.Fondoten kullanmak yada kullanmamak dersek sen nasıl iyi hissediyorsan öyle yapmalısın zaten..

Junkhead dedi ki...

Adaşım teşekküür :-* Fondöten değil de kışın nadir de olsa bb cream sürüyorum . Pudra da kafama göre işte :D

Makyaj Blogum dedi ki...

Canım çok tatlısın :) Ben de şu aralar BB krem sürüyorum sadece, veya çok hafif yapılı fondötenler kullanıyorum...sırf cilt tonum eşitlensin diye, zaten eskisi gibi uzun uzun makyaj da yapamıyorum zamanım olmuyor, biraz sür-geç felsefesini benimsemiş haldeyim yani! Çok öpüyorum :*

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Valla bu şekilde daha rahat ediyorum napayım :D Bb cream başlarım yakında yine herhalde. Yerli markalar bb cream çıkartıp duruyor,ben hala 2 sene önce ebay'den aldığım Missha ve Dr.jart bb creamleri bitiremedim bile hahaa :D

cyborg dedi ki...

Cidden perdelerimiz aynı renk:D Black Ice benim göz içimde hiç durmuyor yahu, sende ne güzel olmuş, rengini belli etmiş gayet:)

Junkhead dedi ki...

Perde kardeşliği hahaa :P
Canım ben black ice ı göz içine kullanmam ya simli kalem ya o,lens kullanıyorum falan. Simli kalemleri göz içine süremiyorum . Göz içinde Flormar ultra black var. Black ice üst ve altta var ;)

Yorum Gönder