11 Ekim 2012

Bugünkü karışık alışverişim (Essence,Golden Lady,LCW)


   Bugün Ksk çarşıya gittim dolanmaya ve birkaç ihtiyaç almaya . İlk önce Rossmann'a girdim . En sevdiğim rujlarımdan olan Golden Rose perfect shine - 218i almak üzere GR standına geldim . Bir de ne göreyiiim :D Sürpriiiiz !!! Golden Rose standının yerine Essence standı gelmiş, amanıııınn :))) Nasıl sevindim anlatamam a dostlar ! Essence olan Gratis bana baya uzakta olduğu için yakınıyordum,hatta birkaç gün önce içimden " Keşke Ksk'de de Gratis açsalar ya da Essence olsa.." diye geçirmiştim . Çooook sevindim ve 3 oje ile bir kalemtraş aldım . Snow White koleksiyonundan Prince Charming ile Color&Go lardan 2 renk seçtim . Şişelerin şekli değişmiş,artık böyle olacak herhalde normal Essence ojeleri .. Yeşilli morlu olan daha önce aldığım Choose me ye benziyordu ama ismi değişik diye aldım salak gibi . Meğerse aynı renkmiş ?! :/ Neyse artık .. Turuncu olanın içinde de değişik ışıltılar var. Bu şişeleri çok sevdim ben . Rossmann'dan çıktıktan sonra her zaman gittiğim parfümeriye gittim ve GR rujumu alıp yedekledim. Ben bu 218e aşığım :D Son 2 aydır nerdeyse hep bunu sürüyorum . Hem saçlarımla çok uyumlu duruyor hem de yapı ve fiyat olarak harika bir seri bu Perfect shinelar . Dudaklarımı hiç kurutmuyor, yumuşacık sürümü ;) 6 küsur tl.ye aldım <3 Orda bakınırken de Golden Lady'nin kokulu ojelerinin standını gördüm ve direk atladım 3 tane seçtim. Çiko,çilek ve yeşil elma kokuluları aldım . Çikolatalı olan ışıltılı bir siyah ,harika görünüyor ! Kağıt mendilde swatchladım. Misss gibi kokular geldi burnuma ... Yeni ojelerimi denemek için sabırsızlanıyorum ! Son olarak ise LCW'ye gireyim dedim . Bu sezon çok güzel parçalar var valla LCW aşmış kendini :) Eteği bayılarak aldım,kışlık bir kumaşı var streç ve üstüme cuk oturdu . Cüzdanı da kasada son anda gördüm,indirimdeydi de . Hemen aldım :) Açma kapama yeri çok hoşuma gitti,ilginç yapmışlar hehehh ..

Edit : Essence Choose me'ye benzettiğim Chic reloaded oje farklıymış :)) Şimdi gugıl görsellerden baktım da benzemiyorlarmış bile yahu . Oh rahatladım :D







Bu da ektsradan :P Madem Oreo yiyemiyoruz,Oreolu Milka alalım dedim hehehh ..










22 yorum:

esther dedi ki...

Oreolu milkayi nerden aldin canim

Junkhead dedi ki...

esther, Migros'tan aldım :) Sanırım yeni gelmişler ,ilk kez gördüm ben de .

j.d. dedi ki...

Hepsini güle güle kullan :)

Ben o milkanın bağımlısı oldum bilee :D

Junkhead dedi ki...

j.d. teşekkürleeer :))

sevda s. dedi ki...

Canım aldklarını güle güle mutlulukla giy, kullan :)
O Milka'yı hep görüyorum ama beğendiysen deneyeyim ben de :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım ;) Valla Milka fena değil ama şöyle de birşey var. Nedense bana çoğu Milka'nın tadı aynı geliyor yahuu :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan :) Şu anda inanır mısın Milka Oreo'lu çikolata yiyordum tam, yazında görünce güldüm :) Essence'in yeni şişelerini hiç beğenmedim yaa ne o öyle :P Bir de etek ne kadar şekermiş! Çok öpüyorum :*

özge dedi ki...

cüzdana bittim yaqrın koşarak gidicem bakmaya canım güzel günlerde kullan:)

Junkhead dedi ki...

makeupwithstyle, sağol canım beniim :) Hahaa süper tesadüf olmuş Milka yaa :D Aaa Essence yeni şişeler çok şirin geldi bana tontiş tontiş :D

Adaşım, teşekkürleer :-* Cüzdanı çok sevdim ,bak sen de bulursun inş. Bir de turuncusu vardı .

belmut dedi ki...

ya aldıkların harika güle güle kullan hepsini golden lady ojelere ba-yıl-dım <3 bide bişi sorucam essence stant olarak hepsi mi var sadece ojeler miiii?bi blogda sadece ojeleri gelmiş diye duydum da

AtolyeKedi dedi ki...

Oh oh ne güzel, Yaşasın alışveriş yapmak :)
Güle güle kullan hepsini. Listem yine kabardı sayende.
Tırnağındaki ojeye bayıldım.

Junkhead dedi ki...

belmut,çok teşekkürleer ;) Essence stand olarak var işte bütün ürünleri dolu doluuu :D

PrettyWeird dedi ki...

Yaa Oreolu Milka bi Hollanda'da mı yok :(

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi, teşekkürleer :) Tırnağımdaki ojenin postunu yapamadım. Flormar duo 2x chrome DC06 canım ;)

Junkhead dedi ki...

PrettyWeird, aaa nası olmaz orda yahuu . Asıl Hollanda'da olması lazım :) Ben de tesadüfen gördüm aldım merak edip :D

gösde dedi ki...

ben de bugün aldım Chic reloaded ojeyi :D aynen ben de choose me karşılaştırdım eve gelince :D güle güle kullan hepsini ösgeee

Junkhead dedi ki...

Gözdecim teşekküüür :) İlk bakınca Choose me ile aynı sanıyor insan ama isimleri farklı olduğuna göre farklıdır dedim aldım :D Neyse aynı değilmiş cidden yaa hehehh .. Sen de güle güle kullan !

Back to Black dedi ki...

güle güle kullan kuzum ))) ojelerin harika :) bu arada Oreo ne ? :D

Junkhead dedi ki...

Pınarım,sağol :-* Oreo Amerika'da çok meşhur ve sevilen bir kakaolu-kremalı bisküvi :D Tr.de satılmıyor ama dizi ve filmlerde çokça gördüğüm için tanıyorum kendisini :)))

çağla deniz dönmez dedi ki...

İyi günlerde kullan canım. Milka inanılmaz değil mi :))

gorgeousofmyworld.blogspot.com

audrey dedi ki...

çok güzel şeyler güle güle kullan.. oreolu milkayı da merak ettim almam lazım hemen..

Junkhead dedi ki...

çağla, audrey teşekkürler kızlaar ;)

Yorum Gönder