16 Ekim 2012

Bol fotoğraflı Antakya gezisi - 3


   Son Antakya postumuza geldik :) Tarihi Antakya sokakları beni benden aldı ... Alaçatı'nın restore edilmemiş halini düşünün,aynen öyleydi evler,sokaklar ... Tabi kırık dökük,eski evler benim daha çok ilgimi çeker . Fotoğraflar için de esrarengiz fonlar oluşturur :) Her gördüğüm ara sokakta,her kapının önünde foto çekildim . Daracık sokaklar vardı ara ara ... Çok keyif aldım bu sokaklarda foto çekilmekten ,gezmekten görmekten . Haydi o zaman fotoğraflar konuşsun ;)


   Kedişleri fotolamazsam olmuyor,evet :)




  Evlerin çatılarına bakın, değdi değecekler .. :)





Bu evi fotoğraflayacakken ,tonton suratlı kedicik sesimi duydu sanırım ve pencereye çıktı poz verdi :) Eee ben de kaçırmadım bu anı tabi ..











Meşhur Affan Kahve'de Antakya tatlısı haytalıyı tattık ...


Babamın kuzeninin yaptığı ev yapımı künefeden yedik,kesme dondurma da cabası ..


   Harika bir ortamda karnımızı doyurduk .. Ben kol kadar bir tavuk döner dürüm yemiştim,fotolayamadım onu ama harikaydı. Eniştem ve babam da meşhur Antakya tepsi kebabı istemişti . Bu fotoyu çeken ise bize bakan sempatik garsondu :) Antakya insanları,esnafları çok yardımsever ve güleryüzlü insanlar. Görseniz şaşarsınız .. Bir tane bile yüzü asık çalışan görmedim ,abartmıyorum :) Tabi bu bizleri de etkiledi,çok mutlu gülerek gezdik tozduk hehehh ..


Son durağımız ise Antakya Ortodoks Kilisesi ...




veee yağmurdan sonra açan güneşle beraber, gökkuşağını yakaladığım an ! O an nası sevindirik olmuştum bilemezsiniz a dostlar . Fotonun güzelliği ... <3


  Künefeci Yusuf Usta'da otururken,yanımıza gelen bu kuul kediş ile postuma son veriyorum . Heytt be bakışlara geel ! :)





0 yorum:

Yorum Gönder