10 Ekim 2012

Bol fotoğraflı Antakya gezisi - 1

   Dün akşam evime,odama ve laptopuma kavuştum :) Farkedenler belki olmuştur .. Perşembe gününden beri blogum öksüz kaldı,buralarda değildim . Ailemle birlikte Antakya'ya gittim . Babamın taraf oralı olduğundan hep çağırırlar bizi gelin diye .. Annemler daha önce gitmişti 1-2 kez gezmeye . Bu sefer onlarla ben ve teyzemler de gittik . Gitmeden önce bu kadar güzel yerler olduğunu hiiiç bilmiyordum. Araştırma da yapmamıştım zaten . Harika yerleri gördükten sonra "iyi ki de gitmişim" dedim açıkçası :) Perşembe ve salı günü hariç her gün sabah kahvaltıdan sonra çıktık ve akşama kadar gezdik,gördük . Babamın kuzeni bize çok güzel rehberlik etti sağolsun .. O kadar çok fotoğraf çekmişiz ki (çoğunu ben çektim tabi:) toplamda 509 tane olmuş :D Dün makinayı pc ye aktarırken görünce şok oldum hahaa ... Bu harika yerleri bilmeyen ,görmeyenler için bölüm bölüm ,fotoğraflarla tanıtmak istiyorum . Umarım sizi de Antakya'yı gezmiş kadar yaparım arkadaşlar :) Arada benim olduğum fotolar da karşınıza çıkabilir :P Hadi o zaman başlayalım ...

   İlk gün gittiğimiz yer Samandağ idi ... Burada birçok yeri gördük diyebilirim . Samandağ'da bu bebek gibi olan kedicik ile fotoğrafları çekmeye başlamışım :)



Sonra Hıdırbey köyündeki Musa Ağacı ve Ab-ı Hayat çeşmesini gördük ..



Musa Ağacı'nın içindeyim :)


Bu da, suyundan içenlerin ölümsüz olacağına inanıldığı Ab-ı Hayat çeşmesi (Ölümsüzlük suyu) ... Birkaç yudum aldım tabi hehehh :P


Daha sonra Titus Tüneli,Beşikli Mağara ve Kaya Mezarlarına doğru yola çıktık ...







Titus Tüneli ...




Beşikli Mağara ve Kaya Mezarları ...







Yarın 2. Antakya postunda görüşmek üzere ! :)















5 yorum:

çağla deniz dönmez dedi ki...

Çok güzel fotograflar. Keyif aldıgın cok belli :)

gorgeousofmyworld.blogspot.com

Junkhead dedi ki...

çağla deniz dönmez, teşekkürler :) Evet çok hoş yerlerdi .

özge dedi ki...

ohhh bolbol gezilmiş eğlenilmiş :) kedicikte çok masummm..

Back to Black dedi ki...

sefan olsun canımmm :)

Junkhead dedi ki...

Adaşım,Pınarım sağolun kızlaaar :-* ;)

Yorum Gönder