01 Ekim 2012

Avon Color Trend suede nail enamel - Blue royale


   Ojenin ismi çok uzun oldu ama tam adını yazmak istedim :) Avon'dan ilk ve son olarak aldığım 3 ojeden biri Blue Royale ... Aslında bu oje beni şaşırttı . Neden derseniz .. Ben bu ojenin mat olduğunu farketmemiştim sipariş verirken :D Işıltılı yapıda sanıyordum . Gerçi katalogta mat yazıyordu sanırım ama dikkat etmemişim işte pek . Daha tek tırnağa sürerken kurumaya başlayınca çaktım olayı tabi :) Ojenin renk ve görüntüsü harika ama gel gör ki yapı çok kötü :/ Dediğim gibi, daha tek tırnağa sürerken kuruyor gibi oluyor kıvamı garipleşiyor . Ama kuruma hızı çok hızlı bu açıdan bakarsak da . Tek katta opak olabilecek bir oje iken ,sürerken kuruduğu için yer yer şeffaf kısımlar kalıyor. O yüzden mecbur 2. katı da sürdüm . Renge diyecek sözüm yok ! Bu ojeyi ben çok sevdiğim Golden Rose matte velvet serisi ojelere benzettim . Hatta o serideki lacivertle çok yakın bunun renk galiba .Yapısından dolayı bir daha süreceğimi sanmam . Bu ojenin bir de fuşya-pembe tonlarında bir rengini daha almıştım . Onu da post için bir gün sürerim ;) Fotolar flaşlı ...












2 yorum:

Artemis-Tanrica dedi ki...

Ellerine çok yakışımıs .)Gule gule kullan dıcem ama bir daha surmem demıssın .) Mat oje bana yakısmıyor .(

Junkhead dedi ki...

Teşekkürler canım :) Renk iyi de evet bir daha süreceğimi sanmıyorum . Kıvamı çok kötü :/

Yorum Gönder