04 Eylül 2012

Yeni ojeler ,yeni yüzükler :)

  
   Çok renkli ,cıvıl cıvıl bir postla karşınızdayım :D Bugün çarşıya gittim birkaç işimi halletmek için . Son zamanlarda pek oje almadığım için canım acayip derecede oje almak istedi . Bu bebişleri alıverdim :)) Alixlerden mor olan büyük ihtimal bende vardı ama emin olamadım,belki de bendeki çok yakın tonda başka bir renktir .. Yeşil olanı tonunu daha önce başka arkadaşlarda görüp beğendiğim için alayım dedim. Pek yeşil oje sürmüyorum ama bu çok canlı ve hoş bir ton gibi. Mavi de bende yok diye aldım :D Aldığım ojeleri niye aldığımı bile açıklıyorum bakın size,değerimi bilin :P Golden Rose Fantasticlere de bayılarak aldım . En çok onları beğendim hepsinin içlerinde . Aldıklarımın yarısını mor seçmişim çok ilginç di mi . Yüzükleri de tanıyacaksınız zaten . Daha önce 2 rengini aldığım şeker gibi yüzüklerin 3 rengini daha aldım dayanamadım :D Moru zaten aklımdaydı,bir de saks mavi ile daha koyu ton olan mordan aldım. Çok sevdim ben bunları yahuuu ! Buarada fotoları yükleyince farkettim de ,oje ve yüzüklerin renkler nası uyumlu olmuş öyle hahaa :))

Not : Telefonla çektiğim için,görüntü kalitesinin kusuruna bakmayın lütfen arkadaşlar . 2 gün sabır diyorum :)










9 yorum:

7/24-Makyaj dedi ki...

alix avien yeşilinden bende de var kii^^
ay senin o yüzüklerinin güzelliğine bak yaa:)

Junkhead dedi ki...

Çok değişik bir yeşil tonu bu ya di miii :D Yüzüklerim canımdır kanımdır :P

7-24makyaj dedi ki...

evet bebim özellikle kışa çok yakışıyor o yeşil:) evet evet farkettim yüzüklerin ve sen hihih:)

What's Next dedi ki...

o ojeler nasıl muhteşem! hele alix avien üçlüsüne bittim :O son aldığımdan bu yana ne güzel renkler çıkartmışlar öyle :) hemen görelim, görelim tırnaklarında :D

Junkhead dedi ki...

Edaaa ,yeşil olan çıkalı baya oldu yaa ben geç buldum aldım :D Valla sırayla süreceğim işte :))

AtolyeKedi dedi ki...

Ojelerin renkleri süper
Yüzüklere bittim. Güle güle kullan.
Ayrıca açıklamalar iyi olmuş :)

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi, çok teşekkürler :)) Hehehh açıklama yapmazsam olmuyor vallaa :D

Nilgün Komar dedi ki...

ooo ojelerle aynı renk yüzükler
süpersinnnnnnnnnn

Junkhead dedi ki...

Nilgün, valla öyle olmuş yaa sonradan farkettim ben de :D

Yorum Gönder