04 Eylül 2012

Yeni China Glaze bebeklerim ön gösterim :)

   Yeni China Glazelerimle buradayıııım :) DBMS Kozmetik 'ten aldığım outlet fıstıkları bunlar . Bu Derya'dan 3. oje alışverişim oldu sanırım . Hepsinden de çok memnun kaldım . Ara sıra outletler yapıyor ve bizi uygun fiyatlarla sevindiriyor :)) Daha önce de 2 CG almıştım DBMS'den,bunlarla birlikte 4 tane oldular . Skyscraper'ı daha önce bir outlette kaçırmıştım,ama bu sefer görünce kaptım hemen . Haunting'i de blogger arkadaşlar koleksiyonları falan tanıtırken görüp çok beğeniyordum . İkisini de indirimli almak kısmetmiş :D Fotoları mecburen telle çektim . Fotoğraf makinası elime geçince daha ayrıntılı ve güzel bir şekilde de çekip post yapacağım .


                             




5 yorum:

audrey dedi ki...

çok güzeller. hauntingi bir an önce uygulamalı görmek isterim..:-))

Junkhead dedi ki...

audrey, teşekkürleer :) Foto mak.e bir kavuşayım da sürüp çekeceğim mutlaka :))

kontes dedi ki...

Skyscraper'ı severek kullanıyorum.
Haunting ise benzer ojelerim olduğundan es geçtiğim bir renk.
güle güle kullanın :) ben de beklerim

http://kontesce.blogspot.com/

kavala70 dedi ki...

Güzel günlerde kullan canım, uygulamalarını bekliyoruz.

Junkhead dedi ki...

kontes,teşekkürleer ;) Skyscraper sevilmeyecek gibi değil valla harika görünüyor.

Arzucum,teşekkürleer ;)

Yorum Gönder