23 Eylül 2012

Watsons ve Flormar alışverişim


   Bugün eksiklerimi almak için Ege Park'a gittim . Aklımda Flormar duo chrome ojelere ve Watsons'a yeni gelen I love ... ürünlerine bakmak da vardı :) Önce Watsons'a uğradım . I love ... ürünlerinden tabi ki öncelikle Coconut&Cream gözüme çarptı ve hemen kokladım . Kokladığım gibi de el kremini kaptım,sonra neden olduğunu bilmediğim (lipgloss da artık sürmediğim) halde lipglossunu da aldım :S :D Nasolsa 4.99 tl. gibi fiyatı vardı,aldım gittiii ... El kremi de sanırım 6.99 tl. idi . Kokusuna ba-yıl-dım ! Daha önce Rossmann'dan alıp severek kullandığım çikolata ve yer fıstığı kokulu el kremine çok benziyor bunun kokusu . Sevindirik oldum tabi . O el kremim bitince bundan alabilirim artık ! Hindistan cevizi ve vanilya kokulu her ürün benim olsun istiyorum hehehh :P Uzuuun zamandır hep bakınıp bulamadığım Watsons fondöten süngerini de bulunca direk kaptım . Şaşırdım da baya bulduğuma ,çünkü bu ürün çıktığından beri hep bakıyor,bulamıyordum . Kışın bb cream süreceğim zaman bunla da bir denerim bakalım . Gerçi bb cream elle sürmeyi daha çok seviyorum da neyse işte maksat almak almak almak olsun di mi :)) Golden Rose matte velvet koleksiyonumda olmayan ama hep içimde kalan o güzelim rengi de aldım sonunda :D Yerli ojeler içinde aşık olduğum tek koleksiyondur GR matte velvet <3 Bende olmayan tek rengi açık mavi kaldı sanırım,o da çok açık bir ton diye almadım . Diğerleriyle halen aşk yaşamaktayım . Dün gelen Orly Royal Velvet ojemi de kattım fotoya yine görün diye . Son olarak da Flormar standına gittim ve duo chrome serisinin geldiğini görünce ışık hızıyla mor ve mavisini kapıp,fiyatını sorup aldım ve gittim :D Kadın noluyor demiştir bu ne hııız hahahh :))) Ama 5 tl. fazla olmuş yahu fiyatları peeh .. Neyse sonuçta bu 2 renkten başka beni ilgilendiren bir renk yok seride,rahatladım biraz .. Ojeleri sırasıylan süreceğim,postlar yakındır arkadaşlar . Ben bu alışveriş postlarımda niye böyle dökülüyorum, destan gibi anlatıyorum orası da hala meçhul tabi ... Hadin artık fotolar ;)










21 yorum:

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum.Hind,stan cevizli yazıyor ama rossmanın fıstıklı kremi gibi kokuyor.Hatta anneme kaç kere koklatıp sordum bu neli sence şeklinde :)Çileklisi de harika kokuyordu mutlaka onu da almalısın.Ben sabah sürdüm,akşama kadar kokusu kaldı elimde :)İyi günlerde kullan canım ;)

★nasli_ dedi ki...

Çileklinin yani sütlü milkşeyklisini al o enfeeeees!

Junkhead dedi ki...

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM, aaa di miii sen de benle aynı fikirdesin demek :D Aynı onun kokusu yav,eve gelince bir sürdüm o zaman çaktım durumu. Sonra Rossmann'ınkini de kokladım,aynılar valla :) Olsun ama ben memnunum hindistan cevizine pek benzemese de . Çilekliyi de kokladım evet ama biraz ağır gibiydi sanki . Ben buna devam ederim bitince :)) Teşekkürleeer canım !

Junkhead dedi ki...

Nazlıcancan, bu elimdekiler bir bitsin de bakalım belli olmaz belki de alırım çilekliyi :D Ama bunu tercih ederim sanırım :)

undenied dedi ki...

I Love'ın vanilyalısına bayılıyorum.
Bulursam milkshake'ini de alacağım.Yalnız lipglosu yapış yapış.Sevmedim.

Güle güle kullan tatlım:)

Junkhead dedi ki...

undenied, teşekkürleer ;) Vanilyalı seri gelmemiş Watsons'a :( Olsa ondan da bir ürün alırdım kesin . Lipgloss artık hiç sürmüyorum ama aldım işte hahaa :D Normal geldi bana yav o kadar yapış yapış değil de kıvamı biraz yoğunmuş .

Alışveriş Dellysi dedi ki...

Bence çileklisi biraz yapay kokuyor, ben de en çok bunu beğenmiştim:) Bu arada Orly ojeye bayıldım, güzel günlerde sür:)

Junkhead dedi ki...

Alışveriş Dellysi, teşekkürler :) Çilekliyi de kokladım ama bundan da ağır geldi kokusu,fena değildi ama işte bunu tercih ederim :D Orly'ye ben de bayıldım yaa sormaa <3

7-24makyaj dedi ki...

bebektoşumm hepsini iyi günlerde kullan kiii <3

yakında flormarın mor olanını bekliyorum senden çok merak ettim:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım ;) Moru da maviyi de çok merak ediyorum valla ben :D

holly dedi ki...

flormar mavi çok güzel görünüyor :)

Junkhead dedi ki...

holly, evet di miii :)

özge dedi ki...

tatlım güzel günlerde sür sürüştür,bence bunu şundan aldım bunu bundan dolayı dedikçe için rahatlıyor:) bende alışverişten geldim suçluyum şuan ama ne zamandır istiyordum deyip kendimi rahatlatıyorum:)flormarın bu ojelerinden bir renk aldım bakalım nasıl olacak:)

Junkhead dedi ki...

Özgecim, teşekkürleer :) Sen de güle güle kullan aldıklarını .. Valla yazıyorum da yazıyorum alışveriş postlarım çok uzun oluyor hahaa :D Sen hangi rengini aldın acabaa,mavi olabilir miii ? Foto bekliyoruuz !

kontes dedi ki...

güle güle kullan canım :) flormarlar ve golden rose ojelerden bende de var. severek kullanıyorum.
bloğa henüz bir tanesini yazdım, merak ediyorsan beklerim :)

http://www.kontesce.blogspot.com/2012/09/flormar-duo-2x-chrome-dc06.html

Junkhead dedi ki...

kontes, sağol canım ;) Evet senin Flormar oje postunu gördüm geçen gün . Zaten istiyordum onu,görünce daha çok istedim :D Sen de güle güle kullaan !

özge dedi ki...

yok canım 6 numara sanırım bakır kırmızı gibi ilginç bir renk :)

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :* Şu I Love...ürünlerinden bir ben alamadım heheheh! Watsons'a gider gitmez ilk işim bunlara saldırmak olacak :P

Junkhead dedi ki...

Sağol tatlış ;) Saldır bence de valla bu coconut harika kokuyor ! Gece sürdüm yattım,burnuma mis gibi kokusu gele gele uyudum hehehh ..

sevda s. dedi ki...

Güle güle kullan canım. Flormarın bu seri ojelerini ben de merak ediyorum ama artık kışa alırım. Biraz oce bitirmem lazım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım :) Benim oje bitirme gibi bir derdim yok biliyorsun :P

Yorum Gönder