21 Eylül 2012

Vanilya Club Eylül kutusu

   Bu ayki VC kutusunu baya geç yazabiliyorum çünkü evde değildim . Vakit bulamadım haliyle kutuyu fotolamaya .. Bu ay kutu sadece Hello Kitty ürünlerinden oluşuyor . Hello Kitty'ye karşı hiiiç bir sempatim yoktur . İlk gördüğümde heyecanlanmıştım makyaj ürünleri var diye ama ürün kalitelerini gördükten sonra hayal kırıklığına uğradım malesef :/ Önce kutuya bir göz atalım :



  Kutumuzda Hello Kitty markalı şirin yara bantları,lipgloss,dipliner,4lü far paleti ve sihirli ruj mevcut . Bunların içinden benim tek beğendiğim ve kullanacağım ürün dipliner oldu . Elimin üzerine swatchladıktan sonra uzun süre (sabunla ovaladığım halde) silinmedi :) Bu da çok hoşuma gitti tabi ki. Ayrıca siyahının rengi de gayet opak . Lipglossun yapısı ve kokusu fena değil ama renk olarak sevemedim. Yapış yapış değil ve sakız gibi kokuyor . Farların yapısını hiiiç beğenmedim. Pigmentsizler,görünen rengi vermesi için parmağımla 3-4 kez almak zorunda kaldım :/ Yara bantlarını kullanabilirim belki bilmiyorum .. Kutuda en hoşuma gitmeyen ürün ise sihirli ruj oldu ! Çok kötü bir kokusu var,çocukluğumuzdaki pastel boyalar gibi kokuyor resmen . Rengi ise çok kötü bir pembe tonu oldu benim dudağımda . Zaten bu rujları sürmem ama renk de berbattı :/ Tek iyi yanı ambalajının şirinliği sanırım .. Bu ayki kutu pek içime sinmedi sonuç olarak . Eğer siz de Vanilya Club kutularını merak ediyor ve lüks markaların deneme boy ürünleri evinize kadar gelsin istiyorsanız buradan hemen üye olabilirsiniz ;)






0 yorum:

Yorum Gönder