06 Eylül 2012

Sıradışı taytlar

   Ben de bilirim öyle İngilizce başlıklar atmasını ama komik,gereksiz ve özenti geliyor bana :) Türkiye'de yaşadığımıza ve Türk olduğumuza göre blog başlıklarımızı da Türkçe yazmak daha doğru değil mi ?? Katılan olur katılmayan olur tabi ki herkesin kendi tercihi ... "İyi de ne alaka bunları dedin ki sen şimdi ?" diye sorabilirsiniz bana :D Öyle esti işte, söylemek istedim ve asıl konumuza dönelim . Çok acayip taytlar buldum ve sizle de paylaşmadan edemeyeceğim :) Benim favorilerim 1,2,4 ve 6 oldu . Ya sizinkiler ?

   Taytlar bu siteden ve fiyatlar biraz tuzlu geldi bana. 40 euro :D













7 yorum:

NİMO =) dedi ki...

hahah ne güldüm ilahi :)))

Taytlar fena imiş ya :)

Audrey dedi ki...

hepsini istiyorummm *-*

Junkhead dedi ki...

Napayım kıl oluyorum sürekli İngilizce başlık atanlara ya :D Ne gerek var yani .. Taytlar fena aynen ;)

cyborg dedi ki...

Böyle taytlar Türkiye'de satılsa da biz pantolondan rahatsız olanlar bol bol giysek diyordum ama internette bile 30-40 eurodan aşağı değilse kim bilir burada ne kadar olur? Klasik penye siyahlara devam, yapacak bir şey yok:/

İlk paragrafta yazdıklarına katılıyorum. Postun kalanı Türkçe de başlığı niye İngilizce ki? Daha mı karizmatik, pardon "cool" oluyor acaba:] Neyse dediğin gibi herkesin kendi blogu kendi tercihi...

Junkhead dedi ki...

cyborg,aynen yaa Tr. bunları satsalar kimbilir kaça satarlar .. Aslında klasik siyah harici desenli taytlar da bulunabiliyor. Ben pazarda bile görüyorum genelde ;) Bir etrafa bakın derim . Buaradaa evet başlığı İng. yazınca bir havalı oluyor herhalde ya da kanımca "Baaak benim de İngilizcem var " diyip ucundan gösterelim diyorlar :D İng. bilmenin ne havası kaldıysa artık bilmiyorum orasını da neyseee ...

cyborg dedi ki...

Hayır Latince falan olsa evet biraz etkileyici bulabilirdik:p ama dediğin gibi herkes İngilizce biliyor, bununla "hava atmanın" bir anlamı yok ki. Zaten yazılan dille değil içeriğiyle etkileniyoruz. Öbür türlü dediğin gibi sadece özenti görünüyor. Ne dedikodu yaptık ha=D

Pazarda var hakikaten dediğin gibi, birkaç tane çizgili aldım ama bunlar kadar yaratıcı değil=/Ben de bulmuşum da şikayet ediyorum...

Junkhead dedi ki...

cyborg :))) Valla dedikodu değil bunlar gerçekleri konuşuyoruz :D Onlar verdi malzemeyi,napalım yani ..

Aynen yaa bunlar kadar yaratıcısını zor buluruz zaten ama desenli buluyoruz en azından . Ben de geçen sene siyah-beyaz desenli 2 model almıştım pazardan :)

Yorum Gönder