27 Eylül 2012

Pigmentlerden oje yapımı

   
   Yaklaşık 1 saat önce şurada gördüğüm fardan oje yapımı direk kafama takıldı :)) Bende de pek kullanmadığım pigmentler vardı genelde mor tonlarında . Yarına kadar bekleyemedim ve hemen başına geçtim . Yapım aşamalarını ayrıca ben de fotolamadım . Zaten kaynak olan postta gösteriyor . Normal farları da parça pinçik edip şeffaf ojeye katıp yapabilirsiniz, benim yaptığım gibi toz farları (pigmentleri) de ;) Benim yöntemde ortalığı batırmamaya daha çok dikkat etmeniz lazım tabi . Ellerime biraz bulaştı yaparken,etrafa uçuştu falan ama sonuçlar gayet iyi oldu sanki ?! :) Koyu renk olan mürdüm pigmenti şeffaf oje içine ,diğerini ise Flormar'ın simli bir ojesi içine kattım farklı olsun diye . Tabi azıcık eklemekle istediğiniz opaklıkta olmayacaktır . Mürdüm olanı ilk yaptığımda şeffaftı biraz,sonra az daha ekledim opak hale getirdim . Bir an önce sürüp tırnaklarımda da görmek ve size göstermek istiyorum ! Tam benlik renkler olmamışlar mı hihihii :P












4 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Bencede tam senlik renkler olmuş, ben ilk anda yeni alınmış ojeler sandım. Çok severim bu tarz işleri. Benimde kullanmadığım farlarım var ilk fırsatta denemek lazım. Güle gülekullan.

Junkhead dedi ki...

AtolyeKedi, teşekkürleer ;) Dene sen de mutlaka ya çok pratik :D

audrey dedi ki...

Surseydin de gorseydik ama..

Junkhead dedi ki...

audrey, göreceksiniiiz ;)

Yorum Gönder