28 Eylül 2012

Pigment mahsülü ojem (Chocolate plum:)


   Dün far pigmentlerinden 2 oje yaptığımı söylemiştim sizlere :) Koyu renk olanı sürmüş bulunmaktayım . İsim bile verdim hahaa :D Bana göre kahverengi ve mürdüm arasında kaybolmuş bir renk olan ojeme "Chocolate plum" adını verdim . Kıvamı gayet iyi oldu ve çok kolay sürdüm . Ojenin ışıltısı farın kendi ışıltısıdır, başka birşey katmadım içine . Sadece şeffaf oje içerisine farı ekledim dün anlattığım gibi . Bence çok hoş bir ton oldu . Flaşlı fotolarda ışıltının güzelliğini göreceksiniz ;) Tırnaklarımda 2 kat var . İlk 3 foto flaşsız,geri kalan flaşlı çekimdir .











6 yorum:

AtolyeKedi dedi ki...

Üf diyorum sadece müthiş bir renk olmuş.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Fena olmadı galibaa :D

PrettyWeird dedi ki...

Çok güzel bir oje olmuş güle güle kullan cnm :)

Junkhead dedi ki...

PrettyWeird, teşekkürleer canıım ;)

Polishist dedi ki...

Pastelin çikolata kokulusuna benzettim ama daha yanar döner olmuş çok beğendim:)

Junkhead dedi ki...

Polishist, aynen ben de önce ona benzettim ama aslında pek de benzemiyorlarmış. Bugün açtım onun fotolarıyla karşılaştırdım,flaşlı halleri alakasız :)

Yorum Gönder