22 Eylül 2012

onlineeczanem.com alışverişim


   Geçen gün onlineeczanem.com 'dan bir alışveriş yaptım. Asıl amacım daha önce yine oradan alıp,kullandığım Vichy Norma derm tri-activ almaktı . Yine kampanyadan 2li 30 ml. olanını kaptım :) Yanında da yine severek kullandığım Fe diş pastasını ekledim ve bir de dayanamadım ... Renginin güzelliğini gugıllayıp gördüğüm Orly Royal Velvet ojeyi aldım ! Valla swatchlarda çok harika göründü gözüme <3 Tam benlik bir renk . Mor-mavi arası yansımalı veya duo-chrome bir oje kendisi . Aşık oldum şişede duruşuna da ! Yakın zamanda sürüp bir post yapacağım arkadaşlar ;) Hepsine kargo dahil 58 tl. verdim . Vichy nemlendiriciden çok memnunum . Öncekileri de aynen kampanyalı 2 tane 30 ml.lik almıştım ve 2.sini hala kullanmaktayım,daha bitmedi . Şubat ayında sipariş vermişim onları . Yani 7 aydır hala 2. 30 ml.liği bitirmemişim. Baya gitmiş ,süper değil miii :) Ojeye öldüm bittim . Orly'lerde de 3 tl.lik bir indirim var şuan . 15 tl.ye falan geldi sanırım . Normalde paraya kıyıp almam oje ama bunun rengini görünce tutamadım kendimi :) Ben alışverişten memnun kaldım . Hiç bir sorun yaşamadım,tavsiye ederim . Bir de sample ürün yollamışlar ama kullanmam herhalde :)








2 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım :* neeee Orly'lerde indirim mi varmış? O_o gözlerim seğirmeye başladı :P

Junkhead dedi ki...

Hahaa sağol canıım :D Evet sen seversin Orly yi ,indirimleri de kaçırmazsın di miii :P Az bir indirim ama olsun renge aşık oldum aldım valla :))

Yorum Gönder