30 Eylül 2012

Flormar duo 2x chrome - DC07

   
   Flormar'ın son çıkardığı Duo 2x chrome ojelerden mavi ve mor olanları almıştım . Maviyi geçen gün sürdüm :) Ton olarak çok hoş ama bu renkte ben 2 rengi bir arada pek göremedim diyebilirim. Mavi-mor bir oje olması lazım sanırım ama mavilik fazla ağır basmış . Morluğu çoook hafif ara sıra belli oluyor . Bir de ben gerçek rengi yansıtamadım gibi geldi :/ Mor ve mavi ojelerde foto mak.leri sorun yaşıyor genelde . Kıvamı ve sürümü çok iyi . Kuruma hızını da sevdim . Fiyatı biraz yüksek tutmuşlar Flormar ojeye göre . 5 tl. ya standlarda satılmakta ;) İlk 4 foto flaşsız, diğerleri flaşlı çekim ..












4 yorum:

özge dedi ki...

güzel durmuş canım belki bu rengide alırım:)

Junkhead dedi ki...

Canım aslında daha hoş bir tonu var ama işte fotolarda çok sıradan bir mavi gibi, farklı çıktı :(

uzunincekivircikk dedi ki...

Paraya kıymışsın ha? :D ben de stand ta görmüştüm bir el attım, fiyatını sorunca geri bıraktım. 5 liraya değeceğini düşünmedim açıkcası. Sana maviler yakışıyor, sen de beğendim :)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Evet valla mavisi ve morunu mutlaka almam gerekiyordu,o yüzden 5 tl. falan dinlemedim aldım :D

Yorum Gönder