19 Eylül 2012

Cunda adası kombinim :)

      Bir Ayvalık kombinimle daha buradayım . Artık İzmirimde evimdeyim :) Bugün döndük . Pazartesi günü Cunda'daydık . Çok özlemişim orayı,çok seviyoruum ! Bunları giydim o gün . Bu sefer çanta ve gözlüğümü de ekledim fotolar arasına hehehh .. Ben bu t-shirtümle eteğimi pek bir yakıştırdım . Çok da rahat bir kombin oldu ..





T-shirt : Terkos pasajı
Etek : Bospa (Topshop:)
Çanta : wholesale-dress.net
Sandalet : Ayvalık'tan bir dükkan (geçen yaz)
Mor bileklik : Taksim'de bir pasajdan
Gözlükler : Kuşadası
Yüzükler : Karışık yerlerden ;)





4 yorum:

Sycorox dedi ki...

çantan pek güzel ama güle güle kullan ^^

Junkhead dedi ki...

Sağol canıım ;) Bu çantamı ben de çok seviyoruum :))

Burcu BAYRAM dedi ki...

Ojelere bittim.. :]

Junkhead dedi ki...

Burcu,teşekkürler :) Bu oje benim favori mor ojelerimdendir hehehh ..

Yorum Gönder