09 Eylül 2012

China Glaze - Skyscraper


  Eveeeeet sonunda fotoğraf makinasına kavuştum a dostlar !! Ooh beee ... Dün sürdüğüm yeni CG ojem Skyscraper'ı fotoladım ;) DBMS Kozmetik 'ten çok uygun fiyata aldım geçen hafta . Oje harika bence ama tek kötü yanı opak yapıda olmaması :((( 2 kat sürdüm ama 3.katı sürsem daha çok içime sinerdi sanırım .. Bir de farkettiniz mi bilmiyorum ama bu China Glaze ojelerin kokusu bir garip :S Normal ojeler gibi kokmuyor da daha kötü kokuyor ya da bana öyle geldi ? Geçelim fotolara ... Son 3 foto flaşlı,diğerleri gün ışığında .














7 yorum:

What's Next dedi ki...

bu oje ciddi güzel ^^ china glaze'in en en güzel ojesi bence atlantis ama belki bu onla kapışır ;) kokusuna gelince evet diğerlerinden farklı ama beni rahatsız etmiyor hiç..

Junkhead dedi ki...

Evet Atlantis vardı sende di mi ,o da süper dediğin gibi :)) Bu da gece gökyüzünü andırıyor .. Kokusu hakkında yanılmamışım demek :D

özge dedi ki...

bayıldım tatlım,çok yakışmış..

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol :D Sana da yakışır bu bir mavici olarak :))

audrey dedi ki...

Cok guzel bir renk ve koku konusunda haklisin ilk acildiginda feci kokuyor ama sonra geciyor koku..

AtolyeKedi dedi ki...

Evet koku biraz garip...ama renk süper!!!

Junkhead dedi ki...

audrey, AtolyeKedi aynen kızlar kokusu değişik normal ojelere göre yav . Renge diyecek yok tabi kiii ;)

Yorum Gönder