23 Eylül 2012

Ayvalık'tan manzaralar :) (bol fotolu post uyarısı !)

   Hadi o zaman çektiğim Ayvalık fotoğraflarından bir kesit sunayım size ... ;) Oraların kedileri pek meşhur ,o yüzden çoğu gezimde çektiğim gibi yine sürüyle kedi fotoğrafı çektim . Çekmelere doyamadım hatta Cunda'dayken :D Onları da göreceksiniz çeşitli pozlarda hehehh ..

   Şeytan Sofrası ...





Cundaaaa ve miskin kedileri ! <3 :)









Bu tontonu her Cunda'ya gidişimde fotolamayı adet edindim . Takıcı bir kadının kedisi ,adı da Kumkum imiş :)) Güzellik !



Bunlar da yine 2 miskin :D


ve biraz ortaya karışık .. ;)


En güzel eller en üstte :P



Bu yazki ilk ve tek kumsala adım atışımın resmidir :/ 












4 yorum:

asabi bakire dedi ki...

KEdiler güzel,Ayvalık ,Cunda güzel,eller güzel,ojeler güzel,göz makyajı çok yakışmış ee gözler güzel:) MAşallahlık bir post olmuş:)

Junkhead dedi ki...

asabi bakire, oy ooyy ne güzel yorum o öyleee :) Sen de güzelsin,ben de,hepimiz güzeliiiz :D Teşekküüür !

sevda s. dedi ki...

Cunda ve Ayvalık çok merak edip hala gidemediğim yerlerden. Çok güzel fotoğraflar ama ben bunları sanki daha önce görmüş gibiyim :)

Junkhead dedi ki...

Sevda, alla allaaaa nerde gördün acabaaaa :D

Yorum Gönder