24 Eylül 2012

Avon siparişim


   Geçen hafta annemle sipariş verdiğimiz Avon ürünlerimiz bugün uyandığımda gelmişti :) Daha annem açmamış kutuyu,ben hemen açıverdim tabi kiii :D Solutions tonikten daha önce 3 tane falan bitirdim ve gayet memnunum . Hazır indirime girmişken 3 tane alıp stokladım elimde başka kalmadığından . Glimmer stick kalemlerden de Black ice olanı aldım yine indirimden ;) Bu kalemlerden mor ve füme olanı var bende ama ne kadar kalıcı ve kaliteli olsalar da nedense elim gitmiyor siyah kalemden vazgeçemediğimden olsa gerek .. O yüzden siyahını da alayım bari dedim, daha çok kullanırım en azından . Color trendden de 3 tane mini oje seçtim,yine indirime girmişlerdi . Çook uygun bir fiyata geldiler temsilci fiyatıyla da :)) Renkleri ilginç görünenleri seçmiştim . En sağdakine bayıldım,harika görünüyor şişede ! Sürünce de beğenirim umarım,bakalım artık ... 




Bunlar da ojeciklerin flaşlı halleri ;)








8 yorum:

undenied dedi ki...

kalemi ben de kullanıyorum.müthiş:)

7-24makyaj dedi ki...

Flashlı hali ne kadar güzel gözüküyor ojeleriinn^^
valla tatlım senin yüzünden ben de mor lacivert aşığı olacam, sende durduğu gibi durmuyor bende ama:)

kontes dedi ki...

güle güle kullan canımm =) bu ojeleri görmemiştim hiç, mini mini pek şirinlermişş

Junkhead dedi ki...

undenied, evet bu kalemlerin performans şaşırtıcı cidden ;)

7-24makyaj, yavrım evet yaa flaşlı fotolarda ayrı güzel çıktı keratalar :D

kontes, sağol canım ;) Color trend serisi yenilenmiş ya,bu ojeler de yeni renk sanırım. Ondan görmemişsindir .

asabi bakire dedi ki...

Bu kalemlere ben de bayılıyorum, ilk çıktığında mavi tonu da vardı * twilight sparkle sanırım adı almıştım 2 tane birini anneme verdim,çok sever mavi tonlu göz makyajını,diğerini de annemin gözünde görüp y ne tatlı renk öyle diyen komşu teyzeye hediye ettim,bir daha da bulamadım o rengi:D diğer renklerini de severek kullanıyorum:D Hayırlı olsun güle güle kullan hepsini.Benim de tonik ihtiycım var ama bilemedim alsam mı:D

Junkhead dedi ki...

asabi bakire, evet mavisinden annemde de vardı. Çok severek kullanıyordu ama o rengi sonra kaldırmışlar sanırım :/ Tonikten memnunum ben valla canım. Cilt tiplerine göre çeşitleri var ;) Teşekkürler !

özge dedi ki...

sağdaki mavi oje güzele benziyor şeker..

Junkhead dedi ki...

Adaşım evet o maviyi dayanamıcam bugün süreceğim sanırım :D

Yorum Gönder