04 Eylül 2012

Alix Avien - 300

  
  Mavi ve yeşili kombinledim . Biraz saçma oldu ama bu ojeyi alıp sürmem kadar saçma olamaz bence :)) Bu yeşili hiç mi hiç yakıştırmadım ellerime yahu .. Sürdüm ,böyle baktım baktım garibime gitti :S Herkese yakışmayacak bir renkmiş meğerse . Güzel,değişik bir ton ama benlik değilmiş kesinlikle ! Eee madem oje yakışmadı dedim, bir de uyumsuzluk olsun yeni mavi yüzüğümü takayım öyle çekeyim fotoları . Telle çekmek istemiyordum foto ama napayım dayanamadım . Bayadır da oje postu yapmıyordum zaten ,yapmak istedim :) Foto kaliteleri için üzgünüm, sinir oldum ben de ... 2 kat sürdüm ve flaşlı çekimler efeniim .. Buarada yeşilin tonu fotodakilerden daha canlı aslında ama yansıtamadım .








1 yorum:

audrey dedi ki...

renk fena değil senin gözün alışık olmadığı için tuhaf gelmiş sana bence..

Yorum Gönder