09 Eylül 2012

2 yabancı dizi önerisi


   Birkaç gün önce yeni diziler keşfettim :) Diğer dizilerin yeni sezonları başlamasına az bir zaman kala vakit geçirmek için iyi geldiler bana . İzlemeyenler varsa tavsiye ediyorum . İlk sezonunu 2,5 günde bitirdiğim ilk dizi Revenge ;) Konu olarak hoşuma gittiği için izleyeyim dedim ve çok beğendim. Gayet sürükleyiciydi,özellikle son bölümler çok iyiydi . Konu ise kısaca şöyle ... Ana karakterimiz küçük bir kızken, babası işlemediği bir suç yüzünden bazı insanlar tarafınca hapse attırılıyor . Daha sonra da hapishanede ölüyor . Kızımız, babasının hapse atılmasından sorumlu olan herkesi tek tek cezalandırmak ve intikam için, tüm bunların patlak verdiği eski evlerinin olduğu kasabaya geri dönüyor. Yani bu bir intikam hikayesi .. Baya da sağlam planlar var dizide . Herşey kusursuz bir şekilde ilerliyor , "vay beeee " diyorsunuz izlerken :) Buarada kızı kimse tanımıyor tabi en önemli husus da bu zaten . Başka da birşey söylemek istemiyorum. Ben gayet beğendim . 40 küsur dk.lık bölümleri var. Ardarda soluksuz izleyip bitiriverdim :D Eğer yeni diziler arıyorsanız "Revenge" iyi bir seçim olabilir . 2.sezonu da yakın zamanda başlayacaktır sanırım .







   Diğer önereceğim dizi ise Once upon a time .. Buna bugün başladım ve şuan 6.bölüme geçmek üzereyim :) Biraz geç keşfettim ben bu dizileri,açıkçası nası haberim olmamış şaşırdım . "Once upon a time" da adından biraz anlaşılacağı üzere dram-fantastik türde bir dizi . Normalde ben fantastik dizi-filmleri pek sevmem,çoğu kişi bayılsa da .. Sıkılırım ama bu öyle değil :)) Gerçek hayat ve masalların birbirine karıştığı bir dizi bu .. Snow White mı ararsınız,Cindirella mı,Pinokyo mu ... Hepsi dizide mevcut :D Bir lanet sonrasında masallardaki insanların(karakterlerin) gerçek dünyaya girmesini konu alıyor . Çok değişik geldi bana konu açıkçası baya merak uyandırıcı .. Pek fazla ipucu da vermek istemiyorum. Yazarsam yazarım yani ,o yüzden yeterli bu kadar :) Bu da 40 küsur dk.lık bölümlerden oluşuyor ve ilk sezonu bitmiş. Ekim ayındaydı sanırım 2. sezonu başlayacakmış . Başrollerde Ginnifer Goodwin ve How i met your mother'da Ted'in evlenemediği eski sevgilisi rolünden tanıyacağımız Jennifer Morrison var . İki dizinin de imdb puanı 8.3 ;) Hadi o zaman diziciler, saldırııın ! :D










7 yorum:

bir kum tanesi dedi ki...

ikisinide merak ettim şimdi
teşekkürler paylaşım için

Junkhead dedi ki...

bir kum tanesi, hemen başla o zaman izlemeye :))

dofa dofa dedi ki...

once upon a time çok tatlı dizi ya bayıldım ben de. epeydir izlemeye fırsat bulamıyorum ama :(

audrey dedi ki...

ah ah o once upon a time ı ben nefes almadan izledim her bölümünü.. şahane bir dizi bence 2. sezonu heyecanla bekliyorum.. 1. sezon öyle bir yerde kaldıkii :-))

Junkhead dedi ki...

dofacım evet yaaa geç keşfettim ama harika bir diziymiş . İnsan resmen masal dünyasına giriyor izlerken :)

audrey, ben de aynen öyle heyecanla izliyorum . 10.bölüme geçeceğim eve dönünce ,artık 1 hafta ara verdim tatilde olduğum için buradan izleyemeyeceğim ama özledim hemen :D

sevda s. dedi ki...

Canım normalde pek izlemiyordum ama Revenge dizisine birkaç bölüm baktım ve gerçekten çok beğendim, diğerini hiç izlemedim ama :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sevindim beğendiğine :) Çok sürükleyici dizi valla devam et izlemeye . Diğerine de geç sonra,onu da beğeneceksin,çok farklı bir dizi o da ;)

Yorum Gönder