18 Ağustos 2012

Yüzüklerin efendisiyim ? :)


   Eveeeet,yine yüzük yine yüzük ! :))) Artık yüzüklerle aramda bir bağ olduğunu biliyorsunuzdur . Yüzük takmadan sokağa çıkarsam kendimi eksik hissediyorum resmen,abartmıyorum haa :) Ellerim böyle bomboş geliyor yüzüksüz . Bir de öyle küçük yüzüklerle aram hiç iyi değil. Büyük olacak,dikkat çekecek !  Bugün bu şeker gibi yüzükleri görünce direk eşelemeye başladım seçmek için . Hemen hemen her rengi vardı . Şeker gibi görünüyorlardı valla her renkten alasım geldi aslında ama abartmamak amacıyla 2 tane seçtim :D Gerçi morunda da aklım kalmadı değil ! Şimdi şaşıranlar olmuştur "niye morunu almadın Junkhead, aaa çok ayıp ,çık çık çıııık " diye di mi ? :P Valla bir dahaki sefere alacağım sanırım . Şekil şekildi hepsi de. Yuvarlağı,dikdörtgeni,karesi,kalplisi ... Ben de bunları seçtim . Siyah favorim ama ;) Nasıllar ??





6 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Ouuuyhhhh hepsine bayıldım! Aynen ben de yüzüksüz ve kolyesiz bi de gözlüksüz çıkamıyorum makyaj ve oje olmasa da olaaaar :D Hatta geçen gün geç kaldım ama yüzüksüz çıkmışım gittim taktım ama geç kaldım :D İnsani gerçekten pisikolocik olarak etkiliyor bence bunlar *.* bayılıyorum orjinal marjinal yüzükleeere !! Çok hard modeller seçiyorum bazen herkes kaldıramıyor biliyosndur sende Özgem mihihi :D

Junkhead dedi ki...

Owww Nazlıcan destan yazmışın yahu bütün içindekileri dökmüşün yüzüklerle ilgili :D Valla öyle ya ben de bir kere yüzük takmayı unutup çıkmıştım ama dolmuşa binecektim,çok geçti artık o günüm yüzüksüz boş ellerle geçmişti :)

Aslının Dünyası dedi ki...

yüzükler süper güle güle kullan ama ben asıl ojenin rengine bayıldım (:

Junkhead dedi ki...

Aslının Dünyası, teşekkürler :) Ojeyi birkaç post önce tanıtmıştım. Essence-Choose me oluyor kendisi ;)

özge dedi ki...

adaşım bayrma şekeri bunlar çok küsellerrrrr:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım evet şeker gibiler diyorum yaa,diğer renkleriyle hepsini toplu halde görsen şeker paketi gibiydi :D

Yorum Gönder