05 Ağustos 2012

Yeni leziz takılar ön gösterim :)

   Bugün birbirinden enfes yeni takılar yaptım yine satış için ;) Yaparken ara ara burnuma çikolata,pasta kokuları bile geldi psikolojikman heheehh :)) Özellikle dilim pastalardan fındık kırıntılı olanları ağzıma atmamak için zor tuttum kendimi ! Kolyeler,yüzükler ve küpeler ... Birkaç saatimi bunlara verdim ama değdi kesinlikle ! Hepsi 1-2 gün içinde satışta olacak ama içlerinden görür görmez vurulduğunuz varsa sizin için hemen ayırabilirim de tabi ki ;) junkheadinpurpleland@hotmail.com dan fiyat ve ödeme bilgileri için bana ulaşabilirsiniz her zaman . Şimdi bakalım neler varmıııış ...











6 yorum:

Nesrin dedi ki...

Bayıldım ben bunlara, ellerine sağlık:)

Junkhead dedi ki...

Nesrin, çok teşekkürler :)

Nanay Design dedi ki...

ellerine sağlıkk, çok leziz duruyorlar. Sahiplerini mutlu etsin hepsi inşallah =)

Junkhead dedi ki...

Sağol Serenaycııım ;)

sevda s. dedi ki...

Gerçekten çok leziz görünüyorlar canım. Ellerine sağlık :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım :-*

Yorum Gönder