17 Ağustos 2012

Yeni birşeyler :)

   Geçen gün LCW internet sitesinden sipariş verdiğim şortum ve eteğim bugüm elime geçti . Şortu daha önce mağazada deneyip beğenmiştim ama bedenim olmadığından alamamıştım. Nette bulunca kaçırmak istemedim. Eteğin de desenine bayıldım ! Üstte duruşu da çok güzel <3 Şortun da deseni çok şirin geldi . Normalde açık tonda pembeler giymediğim halde beğendim . İkisini de indirimden kaptım :)





veeee bunlar da sonunda bulduğum kurukafa boncuklarla yaptığım bileziklerim :) Ben öyle kibar kibar bir tane takmayı sevmem bu tarz boncuklu bilezikleri ,o yüzden 4 tane yaptım. 2 tanesinin arasına da minik ahşap boncuklar ekledim . Gerçi böyle 4ünü birden takınca biraz ağırlık yaptı . Herhalde 3lü olarak ya da başka bileklik-bileziklerimin arasına katarak takarım :)







21 yorum:

D.S. dedi ki...

o eteği inan bugün bende denedim 38 bedendi alamadım keske 36sı olsaymış:( bayılmıştım güle güle giy canım:)

http://yagmursonrastoprakkokusu.blogspot.com/

What's Next dedi ki...

ohaa (ki normalde kullanmam bu kelimeyi) o şorta dibim düştü allahım nasıl güzel bişey o! <3 bir hışımla baktım da sitesine kalmış evet, anında alıyoruum :) postun gerisi ben o şortu gördükten sonra flu :P ama güzel günlerde kullan yeni cicilerini ^^

Merve Yıldız dedi ki...

Yaa o eteği üzerinde görmek ıstıyorum çok guzeelll:)
Bide o boncukları nereden temin ettın yahu ben bulamadım ızmırde?

Junkhead dedi ki...

D.S, teşekkürler ;) İnternet sitesinde 36 beden vardı hala,bak istersen :) Bir rengi daha vardı aslında onu da alsam olurmuş valla çok beğendim .

Eda ,evet ben de mağazada gördüğüm an alıp denemiştim . Çok orjinal deseni di mi :D Kap sen de hemen o vakit :)) Teşekkürleeer !

Junkhead dedi ki...

Merve, teşekkürler :) Evet eteğe bayıldım valla üstte de süper duruyor ! Boncukları netten sipariş verdim serraada dan .

What's Next dedi ki...

hüü paypal geçerli değilmiş :( mağaza gezmece yapmam gerekicek.. cadillac deseni, 60ların havası tabi orjinal olucak kızıım ^^

Junkhead dedi ki...

Edaaa, valla ben mağazalarda bulamamıştım 38 beden yoktu. Bir tanesinde 40 vardı,hiç kalmamıştı bir mağazada ise. İnş. bulursun orda :)

makeupwithstyle dedi ki...

Canım güle güle kullan, şorta bayıldım çok şeker! bilezikler de harika olmuş, zaten kurukafa herşeye bayılıyorum ben :)

Junkhead dedi ki...

Canımcım sağol :) O şorta kavuşmam baya uzun sürdü aslında :D Her gördüğüm LCW ye girdim baktım ama hiçbirinde 38 beden bulamadım . En sonunda kredi kartımı bekledim ve netten aldım tükenmeden hahaa :D

özge dedi ki...

güzel günler kullan adaşım, bileklikler 4 lü çok süper olmuş bence böyle tak:)

Junkhead dedi ki...

Adaşım sağol ;) 4lü de takarım kafama göre hehehh :D

melisa yağmur dedi ki...

Güle güle kullan çok güzellermiş :)

Junkhead dedi ki...

melisa yağmur, teşekkürler ;)

caseyas dedi ki...

Güle güle kullan şort çok tatlı,etekte karekterli yani.Bileiklerin de çok güzel beklerim.

http://dorelame.blogspot.com/

misanthrope dedi ki...

Bence o bileklikleri satışa çıkar :p

Junkhead dedi ki...

caseyas,teşekkerleer ;)

misanthrope, yavrum yapımı kolay olduğundan satışa koymam böyle şeyleri ;) Ne de olsa herkesin yapabileceği birşey :)

★nasli_ dedi ki...

Aaa harikaaalarr bayıldım! Güle güle kullan hepsini özgecanım :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Nazlıcaaan ;)

misanthrope dedi ki...

Herkes yapar da ben yapamam sorun o :) neyse nasılsa senin odana dalıciim izmire geldiğimde tamam çıkarma odanda kalsınlar :p

7-24makyaj dedi ki...

canım harika şeyler almışsın hepsini güle güle kullan özellikle kuru kafalara bayıldım, buarada Layne Staley aşkına <3 hayatımın adamlarındandır:))

banada bekliyorum:) http://7-24makyaj.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

7-24makyaj, çok teşekkürleeer :) Senin de bir Layne hayranı olmana çok sevindim ve şaşırdım :)) Aynen benim için de yeri çoook ayrıdır Layne'in . Hemen bloguna ışınlanıyorum !

Yorum Gönder