12 Ağustos 2012

Yemelik değil takmalık bunlar :)

MORjinal 'in sıfır kalori leziz takılarını gördünüz mü ? :) Görmediyseniz çok şey kaçırdınız demektir ! Birbirinden enfes görünümlü kolyeler,yüzükler ve küpeler ... Bunlara ve daha birbirinden orjinal ürünlere buradan ulaşıp,satın alabilirsiniz ;) Kredi kartıyla değil de havaleyle satın almak istiyorum derseniz  
ise blogumda sağ üstte bulunan mail adresimden bana ulaşabilirsiniz . İzmir'de olanlar ise kargo ücreti vermek istemezlerse elden teslim alabilirler . Her türlü kolaylık sağlanır :) 50 tl. ve üzeri alımlarda kargo ücretsizdir . Sipariş üzerine çalışılır .    

  Have you seen MORjinal Designs' non-calory,delicious jewelry ? :) If you haven't,you lose so  much ! Necklaces,rings and earrings ... You can check them out and buy on my etsy shop here ! Reasonable prices and quality on MORjinal Designs ! ;) You can also "like" my Facebook page from here guys !













4 yorum:

Merve Yıldız dedi ki...

sen bu parçaları malzemelerı nerdden buluyorsun blmyıorum yahuu:p
Bu arada cekılısımede beklerım sevgıler:)

Junkhead dedi ki...

Canım parça derken ? Hepsini kendim yapıyorum şekillendiriyorum,el yapımı yani ;)

★nasli_ dedi ki...

İlki süper olmuuuuş yaa
<3

Junkhead dedi ki...

Sağol Nazlıcım ;) Onun başka versiyonları da var .

Yorum Gönder