08 Ağustos 2012

Vanilya Club Ağustos


  Bu ayki Vanilya kutumu biraz gecikmeli de olsa yayınlıyorum . Kutu ilk geldiği gün malesef içindekiler akmış ve dışına bulaşmıştı . Eee ben de direk kargo görevlisiyle geri yollayıp VC'ye mail attım . Sağolsunlar birkaç gün sonra yeni kutuyu yolladılar bana . Bu ayki kutudan hiç memnun kalmadım diyebilirim . Şimdiye kadarki kutular içinde en işime yaramayacak ürünler bu kutudan çıktı :( Bir tane bile makyaj malzemesi yoktu . 3 tam boy ürün koymuşlar ,iyi hoş ama herkesin kullanacağı ürünler olduğunu sanmıyorum . Yeşil ambalajlı vücut losyonunu anneme verdim . Güneş sonrası losyonu,hiç güneşlenmeyen bir insan olduğumdan kullanmam . Body balm da işime yaramayacak malesef . Tek kullanımlık,kendinden macunlu diş fırçası da biraz saçma geldi açıkçası :) Marc Jacobs parfümün kokusu fena değil bak onu kullanırım herhalde . Siz de Vanilya Club'a üye olmak isterseniz buyrun buradan ...



3 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan tatlım, bu ayki kutu hk.da düşüncelerimiz aynı :D

Junkhead dedi ki...

Evet canım malesef :) Güle güle kullanamayacağım yalnız hehehh :D

learningjunkie dedi ki...

tek bir testeri kullanacak olman ne acı :(
benim de durumum senden farksız
bu da benim bu ayki VC'm
http://atelier87.blogspot.com

Yorum Gönder