08 Ağustos 2012

Son aldığım kıyafetler

   Son 2 günde bu cicileri aldım :) Hepsi de çooook uygun fiyata her zamanki gibi :)) Saks mavi şala bayıldım ! Mudo'da indirimde 10 tl.ye düşmüştü,hemen kaptım . Şort LCW'den .. Güzeller güzeli t-shirtlerim ise caaanımız Bospamızdan :D Ben bu sene bol kesim bluzlara taktım kafayı . Acayip rahat ediyorum valla misss .. 3 t-shirtü de çok sevdim . 5er tl. olmaları da cabası tabi hehehh .. Buarada yaş 30a dayanmış ama hala çizgi film karakterli şeyler alıyorum gördüğünüz gibi :D Snoopy'yi çok severdim,kaçırmadan izlerdim bir zamanlar . Tabi Bugs Bunny'nin yeri de hepimizde ayrıdır di mi :)) Söylemeden edemedim hahaa !










8 yorum:

★nasli_ dedi ki...

Baaaks baanniiiyyyy bayıldııım bebeem !!!

Junkhead dedi ki...

Hihihii teşekküüür :D

özge dedi ki...

adaşım güzel günlerde kullan,tişörtlere bayıldım:)

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküüür :)

suslu dedi ki...

ve havucu onun yeri çok ayrı ii günlerde eskit çok ciciler hem bu konbinler gözlüklerinle de çok renkli durur:)boşver otuz deme bak bunny de ka. yaşında gencececik duruyo içi genç olsun derler:)

Junkhead dedi ki...

suslu,ehehhh ne güzel yazmışsın öyle :) Teşekkürleeer ! Valla 30a dayandık dediğime bakma ya görüntüm 20 :D

sevda s. dedi ki...

Hepsi çok güzeller canım, güle güle giy. Benim favorim de Snoopyli olan.. Şal ve şortta çok güzelmiş :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol :) Ben de Snoopy liyi daha çok sevdim mor olduğundan tabi ki :D

Yorum Gönder