20 Ağustos 2012

Saçımda kırmızı bir değişiklik :)

   Saçlarımı bir süredir koyu kızıl kullanıyordum . Gerçi kendim açıp boyamaya çalıştığım için biraz saçma olmuştu renk dağılımı :) Üstler koyu kızılken altlar daha koyu bir tonda kalmıştı ama memnundum yani kötü durmuyordu en azından . Tabi uzun süre aynı saçı kullanınca çok sıkıldığım için yine birşeyler yapmak istedi canım . Birkaç gündür üşeniyordum ama bugün geçtim başına yaptım yapacağımı :)) Geçen sene sonlarına doğru kırmızı toz açıcı almıştım internetten . Balyaj boyası diye de geçiyor sanırım . Bildiğin açıcılar sarı ve tonlarına açarken,bu açıcı direk kırmızıya açıyor saç rengini . Yani hem açıcı hem de boya olarak kullanılabiliyor . Onunla saçımdan 2 tutamı ve uçlarını boyadım . Sonuç bu oldu . Folyolara sararak 35 dk. beklettim ,sonra da yıkadım . Fotolarda renk saçımda baya dağılmış,karışmış gibi duruyor aslında ama normalde saçlarımı sağa doğru yandan ayırıp,köpükleyip kullandığım için daha düzgün duracak :) Gerçi ben böyle karman çorman renkli saçları seviyorum . En azından eski saçlarımın görüntüsünü değiştirmiş oldum . Benim hoşuma gitti :D Kuaföre gitmeyi sevmiyorum,eğer merak edenler varsa . Onun yerine evde boyarım hep saçlarımı . Hem daha ekonomik hem de daha rahat ediyorum kendim boyayınca :) Daha sonra köpükleyip kullandığım şeklini de bir post yapıp gösterebilirim belki . Hadi kalın sağlıcaklan !





Açıcıyı merak edenler varsa o da budur arkadaşlar :






11 yorum:

özge dedi ki...

değişik olmuş canım bende kuaförde zaman geçirmekten nefret ediyorum ama kesim ve manikür için gidiyorum mutlaka.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,benim amacım da değişik olmasıydı zaten hehehh :) Valla mecbur kestireceğim zaman gidiyorum sadece :D

7-24makyaj dedi ki...

bence harika olmuş tatlım, iyi günlerde kullan^^

ben de aynı senin gibiyim ne kaş ne saç boyası hiç biirinde kuaföre gitmiyorum kendimiz becerebiliyorkende gerek yok gibi:))

http://7-24makyaj.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Aynen yaa nefret ediyorum kuaförlerden. Eskiden beri hep kendim boyarım saçlarımı,bazen kendim kestiğim de olmuştu ama pek düzgün olmuyordu tabi hahaa :D

makeupwithstyle dedi ki...

Canım çok değişik olmuş, beğendim bayaa senin tarzına çok yakışıyor. Ben eskiden hep kuaföre giderdim, sonra uzuuun bir süre gitmedim kendim boyadım. En son bu ay boya+kesim için gidebildim. Evde halletmek en güzeli :) öpüyorum canımmm :*

Junkhead dedi ki...

Canımcım teşekküür :-* Evet ben de sevdim hehehh :D Tabi ki yaa en güzeli kendin halletmen . Hem uygun fiyata hem de sıkılma,uyku gelme durumu yok kuafördeki gibi oohh mis :))

hippilazman dedi ki...

o değil de bardak bakmam gerek sana saçını görünce aklıma geldi :D cumartesiye not edeyim :D

Junkhead dedi ki...

hippilazman, et et bence de artık :) Ben bardak ve birkaç parça aldım . Birşeyler daha ekledim mi hazır olacak . Temasa geçeriiz sen de hazırlayınca :D

Dilek dedi ki...

çok güzel olmuş, kızılsever olarak çok beğendim :D ben kendi kendime yapacak kadar becerikli değilim ama neyse ki kızkardeşim var :D birbirimizi boyayıp duruyoruz. makyaj konusunda da düğünlerde herkese makyaj yapacak kadar bilgi sahibi oldum. bir de saç yapmayı kıvırırsam kuaföre gitmeme gerek kalmayacak. bence en büyük sorun saç şekillendirme :D gözünü iki saniye kapattığında bile saçına krepe yapılma ihtimali var :D

Junkhead dedi ki...

Dilek, çok teşekkürler :) Aslında o kadar zor değil saç boyama işleri de yav,sadece rengi tutturmak sorun oluyor . Bir de biraz gözün kara olman lazım tabi açıcılar falan kullanmak için :)) Ben eskiden saçımla çok fazla uğraştığım için az çok öğrendim renk olaylarını da .

sevda s. dedi ki...

Güzel olmuş ki, hareket katmış saçlarına :) Ya parasından geçtim de, evime yakın kuaförleri sevmiyorum, sevdiğim kuaför eve yarım saat uzaklıkta ee boyaya gitsem neredeyse 2 saatte çıkamıyorum gidiş dönüş derken 3 saatimi harcıyorum, o da en iyi ihtimal. o kadar zamanım yok, ben de evde hallediyorum.

Yorum Gönder