18 Ağustos 2012

Rossmann Isana duş jelleri ve Lilibe makyaj pamukları

   Rossmann'ın en sevdiğim ürünlerinden biri de bu mis kokulu Isana duş jelleri :) Hep tanıtmak istiyordum ama yalan oluyordu . Eee artık aklıma gelmişken bir post hazırlayayım dedim . Bu duş jellerine bayılıyorum . Hem çoook ucuz hem de fiyatına göre performansları gayet iyi ! Bunlardan kaç tane bitirdim saymadım bile. Bittikçe 2şer 2şer alıp yedekliyorum yani o derece seviyorum kerataları :D Normal fiyatları 2.99 tl. sanırım ama genelde indirimli 2 tl.ye aldığım da oluyor . Diğer duş jellerinin fiyatları 5-6 tl.civarıdır hep . Bunlarla tanıştığımdan beri inanın diğerlerinin yüzüne bakmaz oldum :) Kullananlar da memnundur zaten bana hak verir sanırım hehehh .. İçlerinde en çok hindistan cevizlisini seviyorum ! Hatta bayılıyorum . Köpürtürken nasıl güzel kokuyorlar oof ooff buram buram yayılıyor kokuları . Duştan sonra da çok uzun sürmese de kokuları kalıyor . Bir de bunların beyaz çikolatalı olanı vardı,onu da çok sevmiştim ama artık satmıyorlar sanırım . Bayadır görmedim Rossmann'da :( Neyse işte böyle arkadaşlar . Alın deneyin ,bu fiyata pişman olmayacaksınız diyorum .



Bunlar da seyahat boy duş jelleri oluyor efenim :) Rossmann'ın bu seyahat boy ürünlerini çok seviyorum. Tatillere giderken yanında fazlalık olmadan taşıması iyi oluyor . Diğer fotolarda da orjinal boy duş jelleriyle seyahat boy birkaç ürünün karşılaştırmalı kardeş kardeş fotoları :)





Bunlar ise yine Rossmann'ın favori ürünlerimden olan disk şeklindeki makyaj pamukları ;) Bu pamuklardan paket paket bitirdim şimdiye kadar . Sabah-akşam toniğimi hep bunlarla uyguluyorum ve çoook memnunum kendilerinden . Bunlar da sadece 1.75 tl. Böyle uygun fiyatlı güzel ürünleri seviyorum kardeşim yaaa aferin Rossmann'a :)) En sağdaki pamuğu da ilk kez aldım bugün . O da gayet iyi görünüyor yapı olarak. Yine 1 küsur tl. gibi bir fiyatı vardı. Bilirsiniz bazı pamukların fiyatı gereksiz yere fazla oluyor . Bence çok saçma . 1.75 tl.ye gayet de iyi performanslı pamuklar olabiliyormuş demek ki ;) Bu pamukları da 2şer 3er alır stoklarım her Rossmann ziyaretimde . Biraz uzun bir post olmuş olabilir ama favori ürünlerimden bahsederken tutamadım işte kendimi :D Junkhead'den size tavsiyeler,koşun alın ! :)




6 yorum:

IşıLL IşıL dedi ki...

şu rossman postlarını görünce kıskanıyorum neden burda yok rossmann diye :(
saka bi yana güle güle kullan canım;)

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ;) Umarım oraya da bi Rossmann açılır en yakın zamanda .

özge dedi ki...

hep elim gidiyor almıyorum kalıyor, geçen arkadşaım 2 tl den almıştı çok beğenmiş oda. rossmannda aynı şeyi bulamayınca tekrarsinir oluyorum..

Junkhead dedi ki...

Özgecim, sen de al bence bir dahaki sefere ;) Önce hindistan cevizlisini dene !

sevda s. dedi ki...

Ben de aldım en son Rossmanna gittiğimde, sütlü-ballı mı ne ondan zaten kullanıyordum yedeklerim ben de :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım evet sütlü-ballıydı galiba. Ondan ben de 1-2 kere kullandım . Hatta şuan bitirmek üzere olduğum ondan,o da çok güzel ! :))

Yorum Gönder