03 Ağustos 2012

Pastel Star Lips ruj - Melissa(501)

   Bir nude ruj tanıtımı ile daha buradayım arkadaşlar :) En son aldığım ruj, Pastel'in yeni çıkan serisi Star Lips'ten bir renk bu . Hem bu seriyi merakımdan hem de rengi çok beğendiğimden almıştım geçen ay . Seride genel olarak pembe tonları mevcut . 2-3 tane de nude vardı benim hatırladığım . Öncelikle yapısına bayıldım ! Dudağı hiç rahatsız etmiyor . Nemlendirmesi yeterli benim için . Hafif parlak bir duruşu var ;) Hafif,rahatsız etmeyen bir kokusu var . Ambalajına ise tam not verdim . Gayet fiyakalı olmuş :D Ayrıca ruj gramajı da bana çok iyi geldi bazı rujlara göre . Ben bu rujumu çok sevdim ve aldığımdan beri durmadan kullanıyorum . Sanırım bir daha bulamayacağım rahmetli Nivea rujumdan sonra elimin en çok gittiği rujlarımdan biri olacak kendisi . Rujların fiyatı 12.90 tl. Ben Watsons'tan aldım . Herkese bakmasını tavsiye ederim . Şimdi geçelim foto ve swatchlara ...







9 yorum:

j.d. dedi ki...

Aaa çok hoş rujlara böyle isimler mi vermişler ^^

Junkhead dedi ki...

j.d. evet isim vermişler hepsine :) Postta bahsedecektim unutmuşum hehehh .. Yabancı markaların ürünleri gibi olmuş isim muhabbeti :))

sevda s. dedi ki...

Nude ruj diyince aklıma gelenler 1. Özge 2. Özge sen ve deepbeauty yani :) Çok güzelmiş canım rengi :)

Junkhead dedi ki...

Heheh sağol Sevdacım ;) Aynen benim aklıma da adaşım geliyor nudelarda :))

özge dedi ki...

ooo adaşım ambalaj gerçekten çok havalı ben hiç denk gelmedim bu rujlara turuncu varsa alabilirim yapısı güzel anlattığına göre,gerçi bu rengede dayanamam ama:)

Junkhead dedi ki...

Canımcım,Watsonslarda satılıyor . Bakarsın renklerine görürsen ;) Turuncu tonu da vardı galiba :)

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar güzelmiş rengi ,parlaklığını ve tonunu çok beğendim

IşıLL IşıL dedi ki...

Süpermis rengiii

Junkhead dedi ki...

rebeltakipte, IşıLL IşıL sağolun kızlar ;) Tavsiye ederim !

Yorum Gönder