14 Ağustos 2012

Ojeyle yüzük yenileme


   Bu yüzüğümü Bospa'dan çok ucuza almıştım . Üzerinde 1-2 çizik gibi birşey vardı . O yüzden siyaha boyayıp rengini değiştirmek ve daha kullanılır hale getirmek istedim . Aşık olduğum Essence Galactic Black ile 2 kat boyadım ve sonuç bu oldu ;) Artık severek takacağım oleey ! <3 İstediğim zaman siyahı silip başka renklere bile boyayabilirim hem . Buarada akıllı ben, hemen fotolama sevdasıyla oje tamamen kurumadan parmağıma geçirivermişim . Bazı fotolarda görüldüğü üzre diğer parmağıma oje bulaşmış peehh :/











3 yorum:

sevda s. dedi ki...

Akıllı kız :) Güzel olmuş canım.

the bircan dedi ki...

Bende yaptım böyle bir yüzük ;) arkadaşımın dur yapma falan dedi yaptım çok güzel oldu seninkide olmuş Cnm ;)))

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,sağol canım :)

the bircan,sağol :) Ben de çok sevdim valla arada yapmak lazım ;)

Yorum Gönder