21 Ağustos 2012

Kalyon - 219

   
   Bugün denemek için aldığım ilk Kalyon ojemle karşınızdayııım :) Renk harika ötesi ! Aslında şişede fuşya gibi görerek almıştım ama tırnaklarımda bordo gibi de durdu sanki . Sadece sürerken biraz zorluk yaşadım . Kıvamında bir ilginçlik vardı ama tam olarak ne olduğunu çözemedim :)) Tahminimce ojenin kuruma süresi çok hızlı olduğu için daha tek tırnağı sürmeden oje kurumaya başlıyordu . O yüzden garipsemiş olabilirim . Neyse işte ,renge bayıldım . Kalyon'un fazla renk seçeneği yok malesef . Umarım ileride farklı tonlar da çıkarırlar . Ben açık ve pastel tonlar kullanmadığım için onlardan almadım . En beğendiğim renk bu 219 oldu . 2 kat sürdüm ve fotolar flaşlı . Son aldığım yüzüğün rengi de ojeye uyuyor diye onu taktım hehehh :D







8 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

O.o çok güzel renk canım, senin beyaz tenine de çok yakışmış <3

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım,evet seviyorum bu tonları :) Sana da çok yakışır ;)

Cosmo Trend dedi ki...

BU renk ha-ri-kaymışş..Çok opak duruyor ayrıca..kan kırmızıların duruşuna her zaman bayılıyorum:))

Junkhead dedi ki...

Sağol canım ,evet süper bir ton gerçekten de ;) Kırmızı değil ama fuşya-bordo arası bir renk :) Tavsiye ederim !

7-24makyaj dedi ki...

ojenin rengi harika canım!!! hem de yüzüğünle şahane durmuş iyi günlerde kullan:)

O ojenin kıvamında bozukluk sorunu bende de oldu denediğim bir Kalyon renginde, bi gariplik var bilemedim...

http://7-24makyaj.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :)) Evet ya di mi bir acayiplik var ojede :D Ama renk için değer bence hehehh

sevda s. dedi ki...

Aynı kıvam sorununu ve sürüş problemini yaşadım, ne demek istediğini anladım canım. Rengi çok güzelmiş, yüzüğünde öyle :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım demek yalnız değilmişim :)) Sağol ayrıca :-*

Yorum Gönder