07 Ağustos 2012

Hoş görünmek için ille marka giymek gerekmez (kombinim:)


  Evet başlık beni çok yansıtıyor . Hiç gocunmam hep söylerim . Pazarlar,pasajlardan çok kıyafet alırım ben uygun fiyata ;) Önemli olan kendime yakıştırmam ve beğenmemdir . 3-5 tl. diye kötü olacak diyemeyiz ya da marka diye herkes her kıyafeti beğenecek değil :) Bugün annemle alışverişe çıktık ve böyle bir kombin seçtim . Gayet spor ve hoş bir görünüm bence . Herkesin tarzı kendine tabi ki ama ben alışverişe çıkarken 15 cm.topuklular,taşlı tuşlu kıyafetler giyen,abartı makyajlar yapanları anlayamıyorum . Bana çok ters ve biraz da komik geliyor :)) Neyseeeee,bu konular hakkında çok konuşabilirim ,o yüzden kesiyorum .Üzerimde marka denebilecek hiçbir parça yok bu kombinde ve toplamda 70 tl.ye yakın fiyat çıkıyor :D Gayet de beğendim bu kombinimi . Gri tonlarını çok severim zaten eskiden beri .. Fotoğrafları evin kapısı önünde ,anneme telimle çektirdiğim için mak. kalitesinde olmadı ama idare edeceğiz artık :)




T-shirt : Terkos pasajı
Etek : Bospa (Topshop)
Ayakkabı : Shoetek
Çanta : Çoooooook eski ve çok ucuz el yapımı bir çanta :)




10 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Sylvester'a bayılırım! çok güzel olmuş kombin canım :*

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcım :-*

cecilia dedi ki...

önemli olan marka değil içinden geldiği gibi, içinde rahat olduğunu giyinmek..sen kendi tarzınla çok tatlısın cnm sevgiler :*

Junkhead dedi ki...

cecilia, aynen öyle canım :) Çok teşekkürler . Ben de böyle kendimi rahat hissediyorum zaten :))

What's Next dedi ki...

kesinlikle sana katılıyorum! hani zaten biliyorsun genelde kıyafetlerim h&m, mango, stradivarius dolaylarında dolanır. atlas & terkos desen pek severim :) ha aşık olup savurganlık yaptığım parçalar da var tabi ama ben sırf pahalı şeyler giymekle stil sahibi olunacağına inanmıyorum..

senin kombin pek tatlı, özellikle eteği çok sevdim ben, ne zaman ne giyeceğimi bilmesem ya grinin ya da mavinin kollarına koşarımm :D

Junkhead dedi ki...

Edacım, bana katılıp uzun uzun yazdığın için teşekküüür ;) Tabi ki benim de paraya kıyıp aldığım parçalar olabiliyor bazen ama yine de fazla kıymam yani hehehh :D Benim mantık hep çeşit olsun ama uygun fiyata olsundur . Bazı tipler vardır ya herşeyini marka giyince(marka derken aşırı pahalı olanları kastediyorum buarada) kendini dünyanın en şık,en stil sahibi insanı zanneder ya ,onlara çok gülüyorum :)) Önemli olan paraya kıymak değil, güzel olanı,sana yakışanı bulup giymektir . En güzeli de içinde rahat hissetmektir . Buarada eteğin bel kısmında yanlarında kalın siyah lastik var ama onu göstermemişim tabi bluz kapamış :)

Lynn dedi ki...

Bir şey itiraf edeceğim, ben asıl senin ellerini görmeyi çok seviyorum. İkinci fotoğraftaki gibi. Bileklerinin ve parmaklarının boş olmaması çok hoşuma gidiyor. Herkese yakışmıyor çünkü, ciddiyim.

Ayrıca etek cidden çok güzelmiş.

Junkhead dedi ki...

Lynn, çok teşekkürleeer :) Yüzük manyaklığı var bende ,yüzüksüz dışarı çıkamıyorum . Yazları bilekliksiz de çıkamam :D Hele yüzük takmayı unutup çıktığım zamanlar,büyüük bir boşluk hissediyorum üzerimde hehehh .. Bu bileklik de favori bilekliğimdir. Diğer kombinlerde görmüşsünüzdür zaten ;)

sevda s. dedi ki...

T-shirtünle ayakkabın harika, çok sevdim. ve sana katılıyorum, ben ordan giyinmem yeaa diyip bi de ucuz yerleri, pazarları, mağazaları aşağılayanlar var bi de , kıl oluyorum onlara :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım,teşekküüür :) Bu ara bu bol kesim bluzlara kafayı taktım ,acayip rahatlar yahuuu :D Aynen yaa o pazarları aşağılayanlar sanki analarının karnından marka etiketiyle doğdu haa :)))

Yorum Gönder