07 Ağustos 2012

Essence nail colour 3 - Boys are back in town


   Essence 3lü ojelerden biriyle daha buradayım ;) Bu ojeye de diğerleri gibi bayıldım <3 Grimsi mor bir taban renginin üzerine ,minicik mavi-pembe ışıltıları olan katı sürüyorsunuz ve ortaya böyle bir sonuç çıkıyor . Moru 2 ,diğerini tek kat sürdüm . Fotolar flaşlı ... Buarada küp yüzüğümü tanımışsınızdır ,ebay'den son aldığım takılardandı ;) Gel gör ki bu küp yüzük benim her zaman taktığım işaret parmağıma bile bol geldi azıcık . Hatta bir kere parmağımdan fırlayıp yere bile uçtu :D Ben de başka bir takış şekli yarattım ve böyle taktım parmağıma daha iyi oturması için ..








2 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

ben ojeden çok yüzüğü sevdim kii <3
aynısının siparişini vermiştim hatta bu hafta zevklerimiz ne güzel uyuyor:)

Junkhead dedi ki...

Hehehh evet yüzüğü ben de çok seviyorum ama bol geldi parmağıma yahu :D Güle güle kullan sen de şimdideen cnm :)

Yorum Gönder