16 Ağustos 2012

Essence - Choose me !


   Bu ojeyi tanıtmakta baya bir geç kaldım aslında :) Alalı 2 ay falan oldu . Sürmek bugüne nasipmiş. Açıkçası silmekte zorlanırım diye sürmeye tırsmıştım bu zamana kadar :) Siz çoğu blogta postlarını görmüşsünüzdür zaten ama ben de tanıtmamazlık edemezdim . Muhteşem bir mavi-yeşil oje bu ! Essence'in ojelerine her yönüyle bayıldım ben zaten . Gerek düz şekilli fırçaları olsun,gerek kuruma hızları ve yapıları .. Çok iyiler uygun fiyatlarına göre ! Bu ojeye Zoya-Charla dupe u diyorlarmış sanırım :) Ben de swatchları karşılaştırmıştım nette,hakkaten tamamen aynılar diyebilirim . Yani Choose me varken kim naapsın Zoya'yı di mi ama :D 3 kat sürdüm (malesef) ve fotolar flaşlı millet ! Araya banyonun ışığında çekilmiş flaşsız fotolar da kattım ışıltının güzelliğini görmeniz için :))












4 yorum:

makeupwithstyle dedi ki...

Canım choose me bende de var :) Neredeyse Orly Halley's Comet'in aynısı :) Ben onu aldığımda Essence yoktu daha Türkiye de yoksa direkt bunu alırdım, neyse artık :) güle güle kullan tatlım :*

Junkhead dedi ki...

Evet canım biliyorum sende de olduğunu :)) Haa doğru sen daha önce de söylemiştin Orly'yi . Demek hepsi aynı renk :D

uzunincekivircikk dedi ki...

çok severek kullanıyorum bu rengi! Şimdiye kadar benim sahip olduğum en güzel oje diyebilirim. Keşke ojeyi sildikten sonra mavi leke bırakmasa tırnakta ama buna da şükür..

sevda s. dedi ki...

Rengi harika ama simli ojelerden bende tırsar oldum ve bu yüzden almadım :(

Yorum Gönder