11 Ağustos 2012

ÇEKİLİŞİN KAZANANI !

   Arkadaşlar ,çekilişimi bugün sonlandırdım . Aslında 10 ağustos demiştim bitiş tarihine ama dün yoğunluktan dolayı vakit bulamadım . Biraz önce random.org ile sonuçlandırdım çekilişimi. 141 tane yorum gelmişti . Bir kişi 3, bir kişi de 2 kez katıldığı için 3 yorum geçersiz sayıldı ve 138 kişi içinden yaptım çekilişi ve kazanan 86. yorumun sahibi sevda s. oldu ! Sevdiğim blogger arkadaşlarımdan birine çıkmasına çok sevindim :) Sevdacıma mail attım biraz önce bana ulaşması için . Canım hediyelerini şimdiden güle güle kullaaan ! Darısı diğer çekilişlerde,başka arkadaşların başına diyor gidiyorum ... :)








6 yorum:

sevda s. dedi ki...

Oleyyyyy :) Canım çok teşekkür ederim, bütün bilgilerimi gönderdim. Çok sevindim, güle güle kullancam ben hediyelerimi :)

Junkhead dedi ki...

Hehehh tekrar tekrar tebrikler Sevdacım :))

Dilek Afiyon Avci dedi ki...

Sevdacım mutlu günlerde kullan :)
Sizin de emeğinize sağlık...
İyi hafta sonları...

Aysenur Umac dedi ki...

Tebriklerr :)

sevda s. dedi ki...

Ay hala çok heyecanlıyım, böyle bir çekilişi kazanınca talihim dönmüş gibi artık bütün kapılar bana açılcakmış gibi hissediyorumm... İnşallahta öyle olur kuzu... Biliyor musun o China Glaze sana geldiğinde benlik değil demiştin ya, o zamandan beri aklımda o benim.. Kısmetimmiş :)

Junkhead dedi ki...

Ayy canım benim hehehh :D Evet sen o China'yı beğenmiştim galiba di mii :) Benim hayatta kullanmayacağım bir oje kendisi . Valla hadi şansın açık olaaa :-*

Yorum Gönder