29 Ağustos 2012

Bospa'dan birkaç parça :)

   Bugün yine dolanayım diye Bospamıza gittim ve 1 t-shirt,3 yüzükle döndüm :) Aslında yüzük almayı düşünmüyordum ama alasım geldi işte . Valla yüzükleri koyacak yer kalmadı artık,bilmiyorum ne yapacağım :D T-shirt'ün de desen ve renkleri çok hoşuma gitti . Zebra var rengarenk . Normalde beyaz şeyler hiiiç giymem,bunun da arkası tamamen beyaz ama sırf önünü çok beğendiğim için aldım :)) Yüzükler 3ü 10 tl.,en çok kurukafalıyı sevdim ! T-shirt de 5 tl. 









15 yorum:

7-24makyaj dedi ki...

annem ne kadar ucuzmuş yüzükler bayıldım direk ama senin elin parmakların o kadar narin kii ondan çok yakışıyor:) hayırlı olsun çiçeyim:)

Junkhead dedi ki...

Sağol canımcıım :)) Evet valla ucuz yüzük buldum mu kaçırmam :D Benim parmaklar incedir biraz evet hehehh

Uftade dedi ki...

hepsi harika,güle güle kullan ^^
Bospa neresi diyorum bende :D eski yazılarına kadar inceledim meğersem Bostanlı Pazarıymış. hehe
Ben ne zaman gitsem birşey bulamıyorum :(
ama aldıklarına hep bayıldım,özellikle önceki yazılarındaki taytlara :)
bir gün buluşup beraber bloggerlar pazara gitti mi yapsak ne yapsak :)

sevgiler

Junkhead dedi ki...

Uftade, hehehh sağol canıım :) Bospa kısacaaa :D Valla insan çok bakındı mı buluyor birşeyler . Gide gide usta oldum ben artık diyorum :))

Merve Yıldız dedi ki...

keske gitseydim bende bugun aklımdaydı kararszdım :))

Moda Sihiri dedi ki...

Cok guzeller guzel gunlerde kullan ;)

Junkhead dedi ki...

Merve, sen de haftaya gidersin artık :))

Moda Sihiri, teşekkürleer ;)

cyborg dedi ki...

Kurukafa yüzük mükemmelmiş! Şapka takmış bir de yahu=D

Güle güle kullan!

Junkhead dedi ki...

cyborg,di mi hahaa :D Ben de bayıldım ona yaa çok hoş :)) Teşekkürleer !

şeyma ölmez dedi ki...

senin bütün yüzüklerine bayılıyorum yaa..

Junkhead dedi ki...

Şeyma, teşekkürler :) Hepsini bir arada görsen delirirsin o zaman :D

Followupfashion dedi ki...

Güle güle kullan hepsini,özellikle kurukafalı yüzüğüne bayıldım;)

Junkhead dedi ki...

Followupfashion, teşekkürleer :)

sevda s. dedi ki...

Tshirte ve de fiyatına bayıldım :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım sağol :) Ben de desenine bayıldım :D

Yorum Gönder