06 Temmuz 2012

Vanilya Club temmuz kutusu



    Bu ay Vanilya Club az ve öz parçalar koymuş kutumuza :) Makyaj ürünü çıkmadı sanırım ilk kez . Calvin Clein makyaj çantası ve içinde bilyalı tester bir parfümü çıktı . Parfüm fena değil aslında ama bana hitap etmiyor . Anneme veririm herhalde o sever :) Bilyalı olması çok daha kullanışlı olmuş . Makyaj çantası da pofuduk şirin birşey. Onu kullanırım . Onun dışında Sweezer marka cımbız çıktı . Fiyatı 25 tl. imiş . İlginç bir yapısıı var,çok hafif tüy gibi . Değişik geldi bana,kullanacağım tabi kıl-tüy meselemiz bitmediğinden :D Alessandro pedikür kremi sanırım mavi olan . Ayakları yumuşatma amaçlı herhalde . Son olarak ise Perricone MD adlı bir markanın temizleyicisi .. Ben bu cins temizleyiciler kullanan bir insan değilim . Cildim yağlı olduğu için matlaştırıcı tonik ve nemlendiriciler kullanırım hep . Bu da yağlı gibi görünüyor,o yüzden tırstım ve kullanacağımı sanmıyorum :/ Tek işe yarar şeyler makyaj çantası ve cımbız oldu benim için :) Siz de her ay 35 tl. ödeyerek, lüks markaların deneme boy ürünleri evinize kadar gelsin isterseniz buraya bir tıkla Vanilya Club'a üye olabilirsiniz .







0 yorum:

Yorum Gönder