28 Temmuz 2012

Tazecik leziz takılar MORjinal'de satışta !!

   Dün yine harika takılar yaptım :) Geçen hafta 2 tane dondurma kolye satmıştım ve elimde hiç  kalmamıştı. Ben de birkaç tane yenisini yapayım dedim ve devamı da geldi . Waffle küpe,dondurma küpe ve pasta yüzükler çıkıverdi ortaya :)) Hepsini de burada ve burada satışa koydum . Emeksensin'dekiler onaydan geçince satışta görünecekler . Sınırlı sayıda bu ciciler .. Özellikle dondurma kolyelerim çok ilgi görüyor . Yakından fotodakilerden kat kat daha güzeller ;) Ayrıca son ürünleri ve güncellemeleri takip etmek isterseniz MORjinal Facebook sayfama da beklerim ! Bakalım neler varmış yeni ...










2 yorum:

Nanay Design dedi ki...

oooh mis gibi görünüyorlar, leziz, el emeği =)bol satışlar olsun inşallah =)

Junkhead dedi ki...

Serenaycım teşekküüür :)

Yorum Gönder