05 Temmuz 2012

Son aldığım Essence bebekleri :)


  Bugün ilk kez tek başıma kalktım metroyla Optimum'a gittim :) İzmir'de 3 Gratis var ve ikisinde Essence satılıyor . Alsancak'takinde yok ama Optimum AVM ve Mithatpaşa'dakinde varmış . Neyse asıl amacım Gratis'ten eksik kalan,alamadığım ojeleri toplamaktı . Stand tamamen doluydu ,maşallahı vardı :D Sanırım yeni doldurmuşlardı . Aldım ojelerimi,bir pudra fırçası ,bir de aklım kalmasın diye rengine bayıldığım London Baby jel eyeliner ı aldım . Fırçaları ayrı bir beğeniyorum çünkü morlu morlular hehee :P Ojelerin de yazısını çoğu kişi yaptı ama ben de sürünce yapacağım tabi kiiii . Bakalım bakalııım :





13 yorum:

Back to Black dedi ki...

güle güle kullan canım :)))

Junkhead dedi ki...

Sağol yavrum :))

Lynn dedi ki...

Where's the party? güzel oje ama sürerken ben zorlandım biraz. Ben mi yapamadım bilmiyorum artık.

Ben eyelinerı çok merak ettim asıl.

Junkhead dedi ki...

Lynn, niye zorlandın ki sürerken alla allaaa .. Ben o ojeye bayılıyordum eskide bloglarda gördüğümden beri :))

Eyeliner'ı da hep bloglarda gördüm ,rengi harika ! Çok ilginç bir tonu var mürdüm gibi ama metalik biraz . Çok da kalıcı diyorlar fiyatına göre ;)

MelonunOjeleri dedi ki...

Choose Me,where is the party ve Midnight Date favorim zaten

Shopping Trip In Soho da almalısın duo olan setten :)

Junkhead dedi ki...

MelonunOjeleri, baktım şimdi gugıldan Shopping trip e ,o yoktu sanırım bugün standda görmedim :) 4 renk falan vardı . En koyu olan var zaten bende . Pembe tonları pek ilgimi çekmediği için gerek yok Shopping tripe :)

özge dedi ki...

çok güzeller adaşım:)

makeupwithstyle dedi ki...

Güle güle kullan canım, bende geçen gün oje aldım Essence'dan :) hatta Choose Me'yi de aldım, ki kendisi Orly Halley's Comet'ın neredeyse aynısı (o renk de var bende O.o) Sırf ne kadar benzediklerini görmek için aldım ahaha :) Where's the Party yoktu benim aldığım yerde olsaydı kesin alırdım...

Junkhead dedi ki...

Sağol adaş :))

makeupwithstyle, sağol canımcım :-* Ben de İst.ten alırken yoktu bu en güzel renkler,alamamıştım . Bugün çok sevindim standın dolu olmasına tabi kaptım hemen :D

dofa dofa dedi ki...

güzel günlerde kullan canım :**

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol :-*

sevda s. dedi ki...

Canım fırça ve eyeliner bende de var, aldım ama ne yazdım ne de kullandım ben :) Sen de aldıklarını güle güle kullan :)

Junkhead dedi ki...

Sağol Sevdacım :) Sen de güle güle kullaaan :-*

Yorum Gönder