08 Temmuz 2012

Şahmaran bileklik denemem

   Dün nette dolanırken, gümüş renk zincirlerden yapılmış bir şahmaran bileklik gördüm . Ben bunu yaparım dedim ve bugün oturdum siyah zincirlerle yapmaya çalıştım . Ama ne çalışma ah aahhh :/ O kadar da kolay değilmiş :D Kaç defa zincirleri arttırdım,eksilttim,hesap yaptım ettim . Sonunda böyle birşey çıktı ortaya ama ben tatmin olmadım :( Elim aşağı düşük,salık dururken görüntü iyi de ... Yan durunca ya da dikleştirince zincirler ordan oraya düşüveriyor . Parmağa geçirilen kısmı azıcık geniş yapmışım bir de,onu bir ara daraltacağım . Elimde duruşu böyle :)




5 yorum:

Back to Black dedi ki...

ellerine sağlık bebeğim ben çok beğendim gerçekten tarz olmus..

Junkhead dedi ki...

Canım benim ,çook teşekküüür :))

*ssdesignbutik dedi ki...

waow bbeğim tam senlik olmuş her ne kadar uğraşmış olsanda değmiş ama :D

Junkhead dedi ki...

Senemim sağol :))

Sibel kukaj dedi ki...

Cok guzel olmus ya ben hayatta yapamam cok basarılısın :)

Yorum Gönder