14 Temmuz 2012

Pereja Gourmand alışverişim



   Pereja'yı hepiniz bilirsiniz . Kolonyalarıyla ünlüdür :) Geçen gün sanırım makyajlıkız'ın blogunda markanın başka ürünleri de olduğunu gördüm ve direk sitesine ışınlandım . Meğerse Pereja çeşit çeşit aromalı vücut losyonları,spreyleri,duş jelleri,sabunlar da üretmiş . Hiç haberim yoktu . Vanilyalı,çikolatalı,damla sakızlı,karamelli ve ahududulu olmak üzere 5 çeşidi var . Ben tabi bir vanilya kokusu tutkunu olarak önce vanilya vücut spreyini,sonra da çikolatalı duş jelini sepete attım gitti :D Fiyatlar da gayet uygun . Buradan tüm ürünleri inceleyip,online satın alabiliyorsunuz . Yalnız tek bir kötü yanı var o da kargo ücreti 10 tl. :/ Normalde 10 tl. kargo ücreti vermek istemezdim ama bu sefer merakımdan ve böyle aromalı ürünlere sevgimden dayanamadım :)) 2 tane de çantada taşımalık el jeli aldım çok kullandığım için . Ayrıca 5 çeşidin de sample vücut losyonunu göndermişler . Diğerlerinin kokularını da duyma şansım olacak . Ahududuluyu biraz elime sürdüm bile . Çoook güzel kokuyor . Ürünlerin ambalajları da insanı çeken başka bir nokta oluyor . Duş jeli resmen çikolata sosu,puding gibi falan görünüyor :D Üstlerine de uyarı yazmışlar "Gıda maddesi değildir" diye hehehh .. İkisinin de kokusunu beğendim . Vanilya biraz ağır gibi ama durdukça daha iyi oluyor sanki . Vanilya kokuları zaten diğerlerine göre daha ağır olur mesela Body Shop,Yves Rocher'inkiler de öyledir . 






8 yorum:

dofa dofa dedi ki...

gourmand scrublarını merak ediyordum ben dee iyi online varmış :)))
güzel günlerde kullan :*

Junkhead dedi ki...

dofacım sağol ;) Bak sen de o zaman :)

Rimelli Kız dedi ki...

Ya bunlar yemelik yaaaa , dökmeyin oranıxa buranıza :))))))) Güle güle kullanın :)

Banada buyrun :)
http://rimellikiz.blogspot.com/

Junkhead dedi ki...

Rimelli Kız, hehehh yemelik valla aynen :D Teşekkürler ! Sana da uğruyorum hemen ;)

elif tuna dedi ki...

en kısa zamanda alıcam :)) meraktan delircemm ama kargo ücreti 5 tl diyor satış bölümünde 10 tl niye oldukii çokmuş .

Junkhead dedi ki...

elif tuna,nasıl yahuuu 5 tl. mııı :S Ben alırken 10 tl. idi :((((

sevda s. dedi ki...

Ambalajları da güzelmiş canım, güle güle kullan, misler gibi kok :)

Junkhead dedi ki...

Sevdacım çok teşekkürler ;)

Yorum Gönder