28 Temmuz 2012

Penti alışverişim

   Çarşamba günü Penti plaj ürünlerinde %50 indirim olduğunu görüp,2 parça şey kapmıştım :) Kargom bugün elime ulaştı . İkisi de çok cici,çok sevdim !! Espadril almak isteyip bir türlü beğenip alamamıştım . Ama bu kirazlı espadriller gönlümü çaldı sitede gördüğüm an . Sadcece 19 tl.ye geldi . Benim bu sene çilekli,kirazlı giysilere karşı bir sempatim oluştu,hadi hayırlısı :D Bikini üstü de de 15 tl.ye düşmüştü,ee çok da beğenmiştim önceden görüp . Aldım onu da :) İndirim halen devam ediyor Penti'nin sitesinde . Bakmadan geçmeyin bence .







4 yorum:

dofa dofa dedi ki...

hehe güle güle kulan canım. ben de aynısından aldım. puantiyelisinde beden olsaydı onu da aalcaktım :DD
ayakkabılar da çok şirin. :D güle güle giy.

Junkhead dedi ki...

Sağol canım :) Sen de güle güle kullaan ! Puantiyeli ve bu arasında kalmıştım ,sonra bunu seçtim :D

SÜSLÜ ve PEMBE DÜNYAM dedi ki...

Canım iyi günlerde kullan.Numarasını her zaman giydiğin numarayla aynı mı aldın?

Junkhead dedi ki...

Sağol canım,evet giydiğim noyu aldım 37 ;)

Yorum Gönder